30 maja Heidelberg Polska rozpoczyna cykl seminariów pod nazwą Akademia Heidelberga,  poświęconych aktualnym wyzwaniom rynku poligraficznego. Głównym tematem zbliżających się seminariów są opakowania.

- reklama -

Planowane seminaria będą okazją do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami informatycznymi wspierającymi realizację procesów biznesowych i produkcyjnych, zarządzanie przedsiębiorstwem, specjalizowaną analitykę finansową i operacyjną oraz rozwojem technologii produkcyjnych pod kątem optymalizacji, wydajności i redukcji kosztów wytwarzania. Będzie to także okazja aby dowiedzieć się więcej, jak wykorzystać druk analogowy i cyfrowy opakowań w ramach jednorodnego środowiska.

Konfiguracje specjalne maszyn offsetowych, które podążają za aktualnymi trendami w segmencie produkcji opakowań, to tylko jeden z wielu poruszanych tematów. Innym będzie nowość w postaci oprogramowania Web2Pack. To próba przybliżenia wykorzystania modelu biznesowego Web2Print w produkcji opakowań. Kolejnym tematem będzie produkcja opakowań z wykorzystaniem personalizacji przy wielu wersjach opakowania z wykorzystaniem techniki cyfrowej i offsetowej na maszynie Primefire 106.

Podczas Akademii Heidelberga będzie zaprezentowany innowacyjny raster offsetowy modułowany amplitudowo MultiDot. Raster ten pozwala na znaczącą redukcję kosztów zużycia farby, ale także oferuje skuteczną metodę znakowania, identyfikacji i weryfikacji autentyczności produktów.

Nie zabraknie tematów związanych z technologią Multicolor opatentowaną przez firmę Heidelberg, gdzie odpowiednia separacja barwna na składowe procesowe CMYK i kolory dodatkowe (pomarańczowy, zielony i fioletowy) pozwala zastąpić dedykowane farby specjalne Pantone bez zauważalnej utraty jakości.

Kolejny tematem seminarium będzie grupa rozwiązań informatycznych pozwalających wykorzystać w ramach analizy Big Data. Jednym z narzędzi jest Prinect Smart BI, który oferuje pełną analitykę biznesową i produkcyjną.

Na zakończenie seminarium planowana jest prezentacja zdobywającej coraz większą popularność Subskrypcji Heidelberga. Jest to nowy model biznesowy sprzedaży i narzędzie zwiększającym wydajność oraz wykorzystanie parku maszynowego w drukarni. Heidelberg zapewnia maszyny, rozwiązania w zakresie zarządzania procesami oraz opiekę serwisową, idealnie dopasowane do potrzeb drukarni. Zamawianie części zamiennych, wybór i dostarczanie materiałów eksploatacyjnych oraz stałe szkolenia dla pracowników i serwis leżą również po stronie Heidelberga w ramach miesięcznego abonamentu.

Seminaria odbędą się w trzech miastach: Katowice – 30 maja, Gdańsk – 27 czerwca i Poznań podczas wrześniowych targów opakowaniowych Taropak.

- reklama -


A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.