spot_imgspot_img

All Pro Polska w szeregach PIAP

Szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych zasiliła kolejna firma. Jest nią All Pro Polska Sp. z o.o. – agencja reklamowo-marketingowa istniejąca na rynku od ponad 10 lat. Jednak jej twórcy, czyli udziałowcy jak i zarząd firmy posiadają minimum 30-letnie doświadczenie w produkcji upominków premium dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, a także w obrębie dziedzin reklamy, marketingu i promocji. Cieszymy się, że możemy rosnąć w siłę, dzięki współpracy z kolejnym, doświadczonym graczem.

- Reklama -

Przedstawiciele firmy All Pro Polska w nowatorski sposób podchodzą do promocji Polski, miast i regionów, polskich i zagranicznych marek, dbając o ich prestiż, wizerunek i pozycję. Agencja dopasowuje się do ogromnego zróżnicowania obszarów turystycznych w Polsce, proponując odpowiednią personalizację produktów upominkowych. Firma posiada produkcję własną, ale i zrzesza wokół siebie minimum osiemdziesiąt firm, które produkują na jej zlecenie.  

All Pro Polska Sp.z o.o. jest także producentem i partnerem wielu eventów, gal, widowisk teatralnych i telewizyjnych oraz organizacji promujących, reklamujących i nagradzających firmy. Współpracuje z klubami biznesowymi, promuje instytucje, firmy, teatry, artystów i przedsiębiorców. Na co dzień współpracuje z mediami, a także posiada własne narzędzia i kanały promocji. Tworzy reklamy tv, spoty reklamowe na potrzeby promocji w sieci, banery, video i fotorelacje, wywiady we współpracy z mediami społecznościowymi i telewizjami internetowymi. 

– Z uwagi duży wachlarz oferowanych usług oraz możliwości chcielibyśmy zaproponować stałą współpracę i zaprosić do udziału w naszych przedsięwzięciach. Możemy również stworzyć i zrealizować projekty wymyślone specjalnie na potrzeby Klienta zwracając przede wszystkim uwagę na jego priorytety, założenia, cele, strategię i target – mówi Zbigniew Grzeszczuk, udziałowiec All Pro Polska.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Źródło: PIAP


Prenumeruj nasz Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img

ZING

Drukarnia Interak

spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy wybierasz się na targi drupa 2024?

Gdybyś wybierała się/wybierał się na targi drupa 2024, to jakich tematów byś szukała/szukał?

spot_img