Canon podczas Cutting Edge

W dniach 13-15 marca w ośrodku Customer Experience Center w Venlo w Holandii odbyła się druga edycja wydarzenia Cutting Edge, podczas którego zaprezentowane zostały najnowsze innowacje w zakresie rozwiązań do cyfrowego druku na papier cięty.

0

Podczas wydarzenia, w którym wzięło udział około 400 klientów Canon z całej Europy, demonstrowane były technologie czarno-białego i kolorowego druku cyfrowego na papier cięty, w tym maszyny Océ VarioPrint i-series, kolorowe drukarki imagePRESS C10000VP i imagePRESS C850, a także nagradzane urządzenia Canon varioPRINT 140 i Océ VarioPrint 6000 TITAN do druku materiałów czarno-białych.

Aby zainspirować się możliwościami, jakie niesie ze sobą rozwój najnowszych technologii druku atramentowego i tonerowego na papier cięty, obecni w Customer Experience Center klienci Canon mogli obejrzeć niemal wszystkie najnowsze urządzenia w ich naturalnym środowisku produkcyjnym.

- reklama -

W specjalnie zaprojektowanych strefach można było przyglądać się procesom produkcyjnym różnorodnych materiałów komercyjnych na cyfrowych urządzeniach druku Canon, obsługiwanych przez najnowsze oprogramowanie do zarządzania i wspieranych przez rozwiązania wykończeniowe firm partnerskich. Prezentowane były też rozwiązania wielkoformatowe Canon, w tym ploter Océ Colorado 1640 z rewolucyjną technologią Canon UVgel oraz seria ploterów płaskich Océ Arizona.

Na przykładzie dwóch monochromatycznych drukarek – Canon varioPRINT 140, która niedawno otrzymała nagrodę BLI Production Printer Pro Award, oraz Océ VarioPrint 6000 Titan z unikatową technologią Gemini Instant Duplex Technology – prezentowane były możliwości podnoszące wydajność produkcyjną. Aby zademonstrować, jak uzyskać jeszcze większy wzrost efektywności produkcji, urządzenia Canon do druku cyfrowego na papierze ciętym są wspierane przez system zarządzania pracą  i wydrukami PRISMA oraz oprogramowanie Tecnau, autorstwa partnera specjalizującego się w rozwiązaniach wykończeniowych.

Wykład na otwarcie wydarzenia wygłosił Danny Mekić, ekspert w dziedzinie innowacyjności, który omówił przyszłość technologii druku cyfrowego, wartość drukowanej informacji w dzisiejszym, coraz bardziej zdigitalizowanym świecie oraz to, jak klienci mogą budować swój biznes, zaczynając od czystej kartki papieru. Z kolei Lars Sudmann – uznany na całym świecie ekspert w dziedzinie innowacyjności i nowoczesnego zarządzania – podzielił się swoimi spostrzeżeniami na to, w jaki sposób dostawcy usług druku mogą dawać przykład swoim klientom dzięki współpracy ze sprawdzonymi partnerami technologicznymi, takimi jak Canon, aby rozwinąć działalność i zyskać przewagę konkurencyjną.

Goście wysłuchali również przedstawicieli klientów firmy Canon, którzy już teraz czerpią korzyści z inwestycji w cyfrowe rozwiązania druku na papier cięty. O swoich doświadczeniach opowiadają m.in. przedstawiciele łotewskiej drukarni książek Livonia Print oraz niemieckiej firmy MAN Bus & Truck AG.

Klienci mogli też zwiedzić zakład Venlo Manufacturing and Logistics oraz wziąć udział w serii warsztatów poświęconych różnorodnym zagadnieniom, takim jak: perspektywy druku w modelu in-house do 2020 r., aktualne wyzwania druku grafiki artystycznej i materiałów promocyjnych czy też konsekwencje i wpływ ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) na firmy specjalizujące się w druku produkcyjnym.

Klientów specjalizujących się w materiałach promocyjnych z pewnością zainspirowała specjalnie zaprojektowana wielokanałowa kampania marketingowa dla fikcyjnej marki modowej Elemental. W ramach kampanii, wykorzystując możliwości ploterów i drukarek produkcyjnych Canon, specjaliści firmy zaprezentowali, w jaki sposób można tworzyć szerokie spektrum gotowych materiałów marketingowych, takich jak m.in. wkładki do opakowań drukowane na bardzo cienkich nośnikach. Ponadto, na przykładzie funkcji automatycznego druku dwustronnego na długich arkuszach w urządzeniu imagePRESS C850, można było zobaczyć możliwości w zakresie druku nowych, niestandardowych formatów.

Więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional

- reklama -

Komentuj

Wprowadź swój komentarz
Proszę wprowadź swoje imię