Jako ostatni w bloku prezentacji wystąpił Seppo Parvi – Chief Financial Officer w firmie Stora Enso, który zaprezentował szereg danych finansowych. Wskazywał przy tym na wpływ pokolenia tzw. millenialsów na współczesne megatrendy i zachowania konsumentów (chęć zmieniana świata, dbałość o środowisko naturalne i więzi społeczne), które wpływają na ofertę właścicieli marek i obsługujących je dostawców. Seppo Parvi podkreślał, że koncern Stora Enso będzie nadal się rozwijał dwutorowo: poprzez wzrosty organiczne oraz przejęcia, przynosząc korzyści jego akcjonariuszom i inwestorom. Wskazywał przy tym na dużą samowystarczalność firmy w zakresie energii niezbędnej do funkcjonowania, co zmniejsza jej uzależnienie od zewnętrznej niestabilności cenowej na tym rynku.
Po zakończeniu części prezentacyjnej miał miejsce panel dyskusyjny z udziałem partnerów Stora Enso, reprezentujących różne segmenty rynkowe. Jego moderatorem była Annette Stube – Executive Vice President Sustainability w firmie Stora Enso, a w rozmowie wzięli udział: Patrik Andreasson – Vice President Strategy w firmie Northvolt (z którą Stora Enso realizuje wspólne prace nad stworzeniem baterii bazujących na drewnie); Fabrice Denis – Managing Director w dziale Building Differently firmy Bouygues Construction (będącej partnerem biznesowym Stora Enso w zakresie elementów budowlanych na bazie drewna) oraz Laurence Mott – Executive Vice President for Development & Technology w firmie Tetra Pak (wspólnie z którą Stora Enso wdraża rozwiązania w zakresie recyklingu i przetwarzania odpadów opakowaniowych). Całość zwieńczyła sesja pytań i odpowiedzi z udziałem ścisłego kierownictwa Stora Enso, w tym wszystkich osób występujących w części prezentacyjnej.
Źródło: Stora Enso