spot_imgspot_img

Czas na myślenie i działanie… Podcast NIEZBĘDNIK POLIGRAFA. Aktualizacja

Okazja była wyśmienita, bo podczas Polish Prinect User Day 2022 odbywającego się w Warszawie, spotkaliśmy się z Maciejem Sierpińskim z drukarni MDM Druk (Poznań) i porozmawialiśmy o tym, co możemy wszyscy zrobić dla siebie, jako branża. Inwestycja w szkolenia, praktyki zawodowe i Polska Izba Druku. Przy okazji nasz gość podsumował to, co dzieje się u niego w drukarni i ogólną sytuację w branży. Niezwykle interesująca rozmowa. Polecamy!

Każdy powie, że to nie czas na tego typu działania. Jak nie teraz, to kiedy? Integracja środowiska poligraficznego, bez animozji, kłótni i z dużą dawką wiedzy w oparciu o kształcenie. To nie tylko slogany, to realność naszego życia w tej branży wymusza, by wreszcie wdrożyć jeden z najbardziej znanych sloganów biznesowych… Myśl globalnie, działaj lokalnie. Dlaczego? Bo w obliczu galopujących zmian, warunków ekonomicznych, wojny, nieustannej „walki” o materiały i wreszcie terminy… mamy prawdopodobnie jedyną taką okazję, by wreszcie ruszyć do przodu i działać. Lobbing. Jedno słowo, które dzisiaj nabiera szczególnego znaczenia. Bez tego, ta najnowsza technologia, która wszyscy kupujemy… traci sens.

Bo lobbing to przede wszystkim dbanie o nasze wspólne interesy branżowe i to nie w perspektywie 365 dni, tylko nieco dalej. Nie tylko tutaj, w naszym własnym ogródku. Na poziomie Europy, gdzie niemałym trudem zdobyliśmy pozycję lidera. Teraz, trzeba ją tylko obronić. Jeżeli komukolwiek wydaje się, że zrobi to sam… to gratulujemy pomysłu.


Z tyłu głowy pozostaje wojna, która toczy się tuż obok nas. To też zmienia dużo. Przyjdzie moment, że Ukraina na koniec (oby ten najlepszy) będzie potrzebowała także usług, ekspertów, fachowców, czyli czegoś, co dzisiaj jest na drugim planie. Mimo wszystko, warto się do niego przygotować. I to właśnie o tym jest rozmowa z Maciejem Sierpińskim. Zapraszamy.

Premiera już 30.06.2022 o godz. 15:00.

Czas na podziękowania, które kierujemy do naszych gości… to między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (Kodak), Paweł Szpil (Reprograf-Grafikus), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Konica Minolta), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (Agfa), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Digiprint), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Lena Chmielewska-Bontron (Mark Andy), Leszek Sienicki (drukarnia SOWA)… i cała grupa tych, których usłyszycie już wkrótce.

Tym samym, bardzo dziękujemy naszym gościom, za pojawienie się i rozmowy praktycznie o wszystkim, co w poligrafii i nie tylko. Dziękujemy również Studio 3po3, w którym nagrywamy właściwie prawie wszystkie materiały. Szczególne słowa uznania dla Jakuba Kurana, który nas zmobilizował i Karolinie Hamlet za sam pomysł i niesamowitą energię – mówi Mirosław Pawliński.


Prenumeruj nasz e-Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne  pytanie brzmi następująco:

Czy technologia cyfrowa wyprze druk analogowy?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

spot_img

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych