Wyniki ankiety przeprowadzonej niedawno w regionie EMEA przez firmę HP pokazały, że ponad 97% klientów postrzega HP Customer Delivery Inspection (CDI) jako cenną usługę dla swojej firmy, a 96% uważa, że kontrole dostaw skutecznie ​​chronią ich organizacje przed oszustami.

- reklama -


Kontrole dostaw do klientów (CDI), które są bezpłatną i bardzo istotną częścią programu HP Anti-Counterfeit and Fraud (ACF), oferują klientom niezawodny sposób, żeby potwierdzić autentyczność ich zapasów materiałów eksploatacyjnych. HP ACF obejmuje kontrole, przeprowadzane na miejscu, dużych lub średnich dostaw wkładów w odpowiedzi na zgłoszenia pochodzących od klientów HP.

W przypadku podejrzanych dostaw zespół HP ACF jest proaktywnie powiadamiany i może podjąć odpowiednie działania. W czasie pandemii COVID-19 firma HP wprowadziła nowy rodzaj kontroli, bazującej na analizie zdjęć, w przypadku, kiedy okoliczności i środki bezpieczeństwa nie pozwalają na wizytę ekipy HP na miejscu.

Przeprowadzone przez producenta badania pokazały również, że 60% klientów w celu dokonania bezpiecznego zakupu, planuje w przyszłości postępować zgodnie z zaleceniami HP CDI. W rezultacie 98% ankietowanych klientów poleciłoby HP CDI innym organizacjom.

Jesteśmy bardzo dumni z pozytywnych opinii, jakie zabraliśmy od naszych klientów na temat programu kontroli dostaw do klientów HP – komentuje Susanne Schoewitz-Franchi, szefowa programu zapobiegania nadużyciom i podrabianiu produktów (ACF) globalnie – W przeciwieństwie do towarów podrobionych, oryginalne produkty HP zostały zaprojektowane tak, aby spełniały najwyższe standardy jakości i niezawodności oraz zapewniały doskonałą wydajność i spójne rezultaty użytkowania.

Z przeprowadzonego przez zespół HP badania wynika, że ​​91% ankietowanych klientów uważa, że ​​podróbki stanowią zagrożenie dla ich działalności, ważne jest więc, abyśmy dalej zwalczali działania oszustów, jednocześnie zapewniając naszym klientom dostęp do wiarygodnego źródła informacji i porad, tak aby kupując produkty HP mieli pewność o ich autentyczności i bezpieczeństwie. HP niezmiennie angażuje się w ochronę swoich klientów za pośrednictwem naszego programu zapobiegania nadużyciom i podrabianiu produktów (ACF), czego idealnym przykładem jest nowy sposób kontroli opracowany tak, aby dostosować się do obostrzeń wynikających z pandemii COVID-19.

W całym regionie EMEA w ciągu ostatnich pięciu lat HP wspierał lokalne organy ścigania uczestnicząc w przejęciu około 12,5 miliona artykułów, w tym podrobionych kartridży, sprzętu i komponentów sprzętowych. Między październikiem 2019 r. a marcem 2020 r., HP wraz z lokalnymi władzami w Kenii, Nigerii i Tanzanii z powodzeniem zidentyfikowało szereg programów handlu podróbkami i usunęło blisko 200 000 nielegalnych produktów z regionu Afryki, w tym fałszywe wkłady do drukarek HP oraz komponenty wykorzystywane do montażu kolejnych podróbek.

HP dokłada wszelkich starań, aby zapewnić swoim partnerom handlowym, klientom oraz przedstawicielom organów ścigania wiedzę umożliwiającą identyfikację fałszywych materiałów eksploatacyjnych i ochronę firm przed oszustami. W regionie EMEA blisko 7 000 interesariuszy uczestniczyło w inicjowanych przez HP działaniach na rzecz edukacji i zapobiegania oszustwom.

Co więcej, firma ściśle współpracuje z lokalnymi i globalnymi organami ścigania w celu wykrywania i eliminowania nielegalnych operacji, w ramach których wytwarzane są podróbki materiałów eksploatacyjnych HP.

Źródło: HP

- reklama -