- reklama -

Firma Derya, znana dotychczas z ważnej pozycji na rynku poligraficznym, jako przedstawiciel takich marek jak m.in. Horizon czy RMGT (wcześniej Ryobi) pomimo kryzysu światowego, postanowiła rozwijać mocno nowy dział sprzedaży, tym razem dział materiałów eksploatacyjnych ściśle powiązany z maszynami drukującymi RMGT ale nie tylko. Tym samym umacniając swoją pozycję na polskim rynku. O nowościach rozmawialiśmy z Anną Zielińską, kierownikiem działu sprzedaży materiałów eksploatacyjnych firmy Derya.

- reklama -

Skąd potrzeba nowego działu w firmie Derya?

To na czym nam szczególnie zależało, to kompleksowa obsługa naszych klientów, by po instalacji oferowanych przez nas maszyn drukujących, posiadał do dyspozycji podstawowe i sprawdzone zestawy materiałów eksploatacyjnych.

Anna Zielińska

Poszukiwanie samodzielnie materiałów to nie tylko czas, ale także dodatkowe środki i brak gwarancji na to, że zastosowane materiały będą po prostu odpowiednie. Nasza oferta stwarza zupełnie inne możliwości dla drukarni. Wspomniany zaoszczędzony czas i gwarancja kompatybilności zastosowanych rozwiązań.  Zależy nam również na tym, by klient otwierał się na nowości technologiczne i był z nami w stałym kontakcie tak, by jego problemy już na wczesnym etapie udało się wyłapać i rozwiązać, by uniknąć później kosztownych wymiany części czy podzespołów maszyny.

Co będzie tym kluczowym produktem?

Kluczowym produktem od którego rozwinął się cały dział materiałów to przede wszystkim farby konwencjonalne KMI, do drukowania arkuszowego. W swoim portfolio posiadamy farby na miarę dzisiejszych czasów, czyli bardzo oszczędne. Dzięki wysokiej pigmentacji i zastosowanym w produkcji bardzo dobrej jakości spoiwom, dają możliwość znaczących redukcji podawania roztworu nawilżającego i ograniczenie zużycia samej farby. Ich stabilność w drukowaniu doceniło już wielu klientów w całej Polsce. Następnym krokiem będzie z pewnością rozwinięcie dopracowywanej właśnie farby LED, którą chcielibyśmy szczególnie promować na początku przyszłego roku.

Co jeszcze jest w Waszej ofercie?

Oprócz farb offsetowych do naszego portfolio wprowadziliśmy najbardziej sprawdzone produkty do maszyn RMGT co stanowi świetny pakiet startowy pod naszą marką. To jednak wsparte jest wieloletnim doświadczeniem poligraficznych gigantów. Są to między innymi bardzo wydajne czyściwa (nasączane), obciągi drukujące, płyty do lakierowania, bufory i zmywacze, podkłady syntetyczne, lakiery dyspersyjne, czy środki chemiczne do dbania o kondycję wałków.

Wszystkie produkty były przez nas wiele razy sprawdzane pod względem jakościowym i w oparciu o własne rekomendacje czy doświadczenia dopracowane specjalnie dla nas przez znanych producentów. Oczywiście nie ograniczamy się z naszą ofertą tylko i wyłącznie do maszyn RMGT gdyż działamy znacznie szerzej na całym rynku. Jednak z racji wspomnianych powodów, by mocniej uczestniczyć w życiu drukarni po instalacji maszyny i stanowić dla niej stałe wsparcie, to naturalnie, że użytkownicy maszyn RMGT są w tej chwili naszą pierwszą grupą odbiorców oferowanych produktów.

Słyszeliśmy zapowiedzi nowych działań serwisowych.

Jeśli chodzi o maszyny RMGT, firma Derya idzie jeszcze o krok dalej i chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom dzisiejszego rynku, otwiera projekt o nazwie „Patrol serwisowy”. W myśl kompleksowego wsparcia, Derya posiadając pod swoimi skrzydłami najlepszych technologów od maszyn RMGT, zdecydowała się stworzyć akcję promocyjną dla swoich klientów, dając im możliwość przeprowadzenia audytu obecnego stanu maszyny i wsparcia w rozwiązaniu istniejących problemów z bardzo korzystnymi rabatami dla dalszej pracy serwisu.

Będzie to świetna okazja, by wykonać bezpłatną weryfikację maszyny i jej problemów, a także doszkolić (jeżeli będzie taka potrzeba) swoich pracowników. Posiadamy świadomość, jak dzisiejsze trudne czasy i wysoka rotacja pracowników mogą wpływać na jakość pracy drukarni.  Chcielibyśmy aby drukowanie na maszynach RMGT odbywało się modelowo, a drukarz w pełni znał funkcje swojej maszyny i naprawdę je wykorzystywał, by również dokładnie wiedział, w których aspektach ta produkcja jest mocno ograniczona lub problematyczna i mógł to skorygować z naszym wsparciem.

Czasami to będzie wymagało wymiany pewnych podzespołów, czasami lepszego dozowania dla istniejących produktów, a czasami po prostu innego produktu, który sprawdzi się znacznie lepiej. „Patrol serwisowy” ma dać naszym klientom maksimum bezpieczeństwa w ich pracy i pewność, że dzięki naszym rekomendacjom, będą długo cieszyć się swoimi maszynami w świetnej kondycji.

Zależy nam na jeszcze większym otwarciu się na relacje z dostawcą, oparte na zasadach partnerstwa i wzajemnego zaufania, które w efekcie przyniesie szerokie spektrum korzyści dla obu stron. Wierzymy, że tak właśnie powinna wyglądać sprzedaż na miarę dzisiejszych czasów.

Dziękuję za rozmowę.