Docufield świętuje 20-lecie oficjalnej obecności marki Hunkeler

W bieżącym roku mija 20 lat od oficjalnego pojawienia się marki Hunkeler w naszym kraju. Przez minione dwie dekady ten szwajcarski producent zaawansowanych systemów do wstępnego i końcowego przetwarzania papieru zbudował swoją znaczącą pozycję na polskim rynku.

Firma Hunkeler od lat spotyka się ze swoimi klientami, także z Polski, m.in. podczas organizowanych w Lucernie targów Hunkeler Innovationdays

Specjalistyczne rozwiązania marki Hunkeler znalazły uznanie w oczach klientów, związanych z szeroko rozumianym drukiem transakcyjnym i usługami direct mailing oraz – zwłaszcza w ostatnich latach – z rynkiem produkcji dziełowej. Duży udział w sukcesach odnoszonych w ostatniej dekadzie ma jej obecny polski dystrybutor – firma Docufield, dla której jest to również okazja do świętowania i podsumowań.

- reklama -

Nasza firma jest czwartym – licząc chronologicznie – przedstawicielstwem marki Hunkeler w Polsce, ale – co istotne – przez te 20 lat za jej wprowadzenie na nasz rynek i rozwijanie brandu odpowiada ten sam zespół ludzi. Docufield od początku swojej działalności bazuje m.in. na marce Hunkeler. Cieszymy się, że przez te wszystkie lata udało się nie tylko z sukcesem wprowadzić ją na polski rynek, ale też ugruntować jej pozycję jako niekwestionowanego lidera w obu kluczowych segmentach, gdzie obecne są jej rozwiązania – mówi Marcin Krzyżowski, prezes firmy Docufield.

Pierwsze lata obecności Hunkeler w naszym kraju to przede wszystkim dynamiczny wzrost sprzedaży jej rozwiązań w segmencie druku transakcyjnego i direct mailingu. „Wówczas wiele firm, m.in. z sektorów takich jak bankowość czy telekomunikacja nabywało te urządzenia z myślą o własnych jednostkach, zajmujących się korespondencją masową – mówi Krzysztof Zabielski, dyrektor handlowy Docufield, związany z marką Hunkeler od początku jej obecności w naszym kraju.

Rozwój marki Hunkeler i jej obecność w drukarniach dziełowych, zarówno offsetowych (inwestujących w technologię cyfrową) jak też stricte cyfrowych, zbiegł się w czasie z pojawieniem się na rynku firmy Docufield.

Rzeczywiście, miniona dekada przyniosła nieco inne rozłożenie akcentów w działalności prowadzonej przez Hunkeler, nie tylko w naszym kraju – mówi Michał Okurowski, dyrektor ds. rozwoju Docufield. – Wysokowydajna technologia cyfrowa znajdowała bowiem uznanie u coraz szerszej grupy firm z branży poligraficznej, głównie tych specjalizujących się w produkcji książek. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, w ofercie naszego partnera systematycznie zaczęły pojawiać się coraz nowsze, bardziej zautomatyzowane i funkcjonalne rozwiązania do produkcji bloków książkowych. Obecnie w portfolio Hunkeler znajduje się 8. już generacja tych maszyn.

Filozofia działania firmy Hunkeler, która zakłada jak największą otwartość na produkty innych dostawców jest bardzo dobrze widoczna choćby przy okazji organizowanej w cyklu dwuletnim wystawy Hunkeler Innovationdays, w której od lat uczestniczą także klienci z Polski.

Na podstawie informacji firmy Docufield

- reklama -

ANKIETA DLA CIEBIE!

Najważniejsze wyzwania na "teraz" dla Twojego biznesu