spot_imgspot_img

Fauna Brewing: wybiera zrównoważone etykiety na piwa rzemieślnicze wspierając ochronę przyrody

Phil Howard, założyciel londyńskiej firmy piwowarskiej Fauna Brewing, zawsze miał obsesję na punkcie ochrony przyrody. Jego misja polega na ratowaniu zagrożonych gatunków afrykańskich zwierząt poprzez każde jedno piwo rzemieślnicze. Firma Fauna Brewing wprowadziła do sprzedaży piwa inspirowane wyginięciem afrykańskich gatunków zwierząt, aby zapewnić im wsparcie. W celu podkreślenia piękna i historii związanej z tymi piwami, firma wybrała materiał etykietowy Forest Film™ White firmy UPM Raflatac, który trafił na puszki.

Historia firmy Fauna Brewing rozpoczęła się w 2020 roku, kiedy Phil zdecydował się wesprzeć działania na rzecz ochrony przyrody poprzez jedną z jego innych pasji – piwo rzemieślnicze. W lipcu 2021 r. założył firmę Fauna Brewing, wykorzystując piwa do pozyskiwania pieniędzy dla niewielkich organizacji charytatywnych, które wykonują niezbędne działania na rzecz ratowania poszczególnych gatunków dzikich zwierząt afrykańskich.

Gdy Phil był w RPA i badał interakcje między drapieżnikiem i ofiarą w ramach swoich studiów zoologicznych, ostatecznie zdecydował się na wspomaganie ochrony zagrożonych zwierząt. Zakochał się w dzikiej przyrodzie i postanowił stać się przewodnikiem na safari po ukończeniu nauki na uniwersytecie.

„Odbyłem sześciotygodniowy kurs w Botswanie, ale niestety zachorowałem i nie byłem w stanie go dokończyć. Zdałem sobie również sprawę, że bycie przewodnikiem na safari nie jest czymś, co chcę robić, więc wróciłem do Anglii, próbując wymyślić, jak mogę znaleźć pracę, która byłaby związana z dzikimi zwierzętami w Afryce”, mówi.

Phil zaczął wtedy pracować dla dużego biura podróży sprzedającego wycieczki do Republiki Południowej Afryki. Wkrótce koronawirus pojawił się na całym świecie i zmusił go do przemyślenia swoich planów. To właśnie wtedy wymyślił koncepcję firmy Fauna Brewing.

Przykład

Ograniczenie ryzyka wyginięcia gatunków dzięki zakupowi tego piwa | Fauna Brewing łączy dwie wielkie pasje Phila – afrykańskie dzikie zwierzęta i piwo. Firma oferuje trzy piwa rzemieślnicze: Cheetah Lager, Wild Dog IPA i Pango Table Beer o niskiej zawartości alkoholu.

Tym, co odróżnia firmę Fauna Brewing od innych, jest koncepcja, która się za nią kryje. Firma nawiązała współpracę z trzema starannie dobranymi organizacjami charytatywnymi zajmującymi się ochroną zagrożonych wyginięciem zwierząt afrykańskich. Wszystkie trzy piwa mają swoje unikalne cechy oparte na niektórych gatunkach dzikich zwierząt.

„Współpracujemy z Cheetah Conservation Fund, Painted Dog Conservation Fund i African Pangolin Working Group. Bardzo podoba mi się fakt, że każde piwo ma takie same cechy jak zwierzę, które próbuje ono uratować. Na przykład Cheetah Lager jest trochę jak gepard. Ma okrągły, elegancki smak pełen wdzięku, który umożliwia szybkie spożycie. Natomiast piwo Wild Dog IPA daje znacznie więcej radości, pachnie chmielem i nadaje się do picia w towarzystwie – przypomina stado dzikich psów“, wyjaśnia Howard.

Firma Fauna Brewing zdołała zebrać pieniądze na wybrane organizacje charytatywne i przyczyniła się do ochrony dzikiej przyrody. Pokryła ona koszty wsparcia i opieki dla dwóch psów obronnych w ramach organizacji Cheetah Conservation Fund. Z pomocą organizacji Painted Dog Conservation Fund firma usunęła 45 zagrażających życiu pułapek, które stanowią ogromne zagrożenie dla wielu gatunków, zwłaszcza dla likaona pstrego. Dzięki pomocy organizacji African Pangolin Working Group sfinansowano satelitarny monitor aktywności, aby właściwie monitorować powrót łuskowców do ich środowiska naturalnego.

Odpowiednia etykieta ożywia piwo rzemieślnicze | Pozyskiwanie pieniędzy dla wybranych organizacji charytatywnych nie byłoby możliwe bez dobrego produktu. Aby opakowanie było równie atrakcyjne i zrównoważone, jak historia kryjąca się za piwem, Phil chciał znaleźć idealny materiał etykietowy. Firma Fauna Brewing przeprowadziła nawet małe badanie, aby dowiedzieć się, jak opakowanie wpływa na postrzeganie piwa przez ludzi. Wyniki wyraźnie pokazały, że opakowanie i etykieta miały ogromny wpływ.

Przykład

Materiał etykietowy Forest Film White firmy UPM Raflatac został zaprezentowany Philowi przez wiodącą brytyjską drukarnię etykiet Eclipse Labels. Phil był od samego początku zachwycony aspektami zrównoważonego rozwoju stającymi za tą wyjątkową etykietą. Folia Forest Film jest w pełni odnawialną alternatywą dla tworzyw sztucznych i wykorzystuje naftę UPM BioVerno, rozwiązanie w pełni oparte na drewnie. Może ona zastąpić tradycyjne rozwiązania oparte na paliwach kopalnych, bez strat na jakości i wydajności.

Etykieta sprawia, że kolorowe i zabawne wzory firmy Fauna Brewing ożywają, dzięki czemu opakowanie jest bardzo interesujące i atrakcyjne dla klientów. Jak stwierdza firma: „W firmie Fauna pomaganie jest tak łatwe, jak picie piwa”.

Źródło: UPM Raflatac


Prenumeruj nasz Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak