WEILBURGER Graphics GmbH, działający na rynku międzynarodowym producent lakierów, farb fleksograficznych i klejów dla przemysłu graficznego z siedzibą w Gerhardshofen w Niemczech, w dniach 15-22 czerwca br. po raz pierwszy zorganizował tradycyjne i popularne “Frankońskie Lakiernicze Specjały”.

- reklama -

Po odwołaniu imprezy w 2019 r. na rzecz obchodów 140-lecia firmy oraz po tym, jak w ubiegłym roku nie mogła się ona odbyć z powodu pandemii, firma zdecydowała się w tym roku po raz pierwszy zorganizować Lacquer Specialties online. Przy 110 gościach z 31 krajów, którzy uczestniczyli w 7 spotkaniach (4 x niemieckie; 3 x angielskie), pierwszy wirtualny hosting można uznać za pełny sukces.

Arno Dürr, kierownik sprzedaży firmy WEILBURGER Graphics GmbH, i Bastian Pinsenschaum, kierownik serwisu technicznego, poprowadzili uczestników przez program w czasie około dziewięćdziesięciu minut na każde wydarzenie. Po prezentacji przedsiębiorstwa z aktualnymi danymi liczbowymi, obszernymi informacjami na temat aspektów ochrony środowiska i działań podejmowanych w celu ochrony klimatu Arno Dürr ogłosił oficjalnie w ramach tych prezentacji również odnowione działania inwestycyjne firmy w zakładzie w Gerhardshofen.

Zgodnie z bardzo udaną modernizacją instalacji w sektorze lakierów dyspersyjnych firma konsekwentnie oddała do użytku nową konstrukcję instalacji do produkcji lakierów UV i uruchomi ją przed końcem bieżącego roku. Dzięki temu firma WEILBURGER Graphics GmbH będzie od tego roku produkować lakiery dyspersyjne i kleje oraz lakiery UV na dwóch najnowocześniejszych liniach produkcyjnych na świecie.

Jako kolejną atrakcję Bastian Pinsenschaum zaprezentował wyprodukowaną już w ubiegłym roku chłodziarkę do napojów FRANCONIAN COOLNESS, bazującą na nowym lakierze barierowym SENOLITH® WB BARRIER COATING FP PLUS 350025, który uzyskał certyfikat dopuszczający go do bezpośredniego kontaktu z żywnością. Oznacza to, że może być on również stosowany jako przyjazny dla środowiska zamiennik powłok PE np. dla produktów mrożonych. Na zakończenie Bastian Pinsenschaum zaprezentował nowo wyprodukowany wzornik WEILBURGER Graphics, zawierający 24 składane pudełka wyprodukowane w technice offsetowej z użyciem najważniejszych lakierów wykończeniowych firmy, a także nowo wprowadzony wzornik lakierów SENOSCREEN® z 30 wybranymi lakierami do sitodruku.

Zarówno pudełko, jak i wkładka do przechowywania próbek zostały wykonane metodą bezpośredniego druku na tekturze falistej przy użyciu wysokiej jakości farb serii SENOFLEX® WB. Dalsze informacje na temat nowego pudełka na próbki, związanych z nim samouczków, nowej aplikacji rzeczywistości rozszerzonej dla tego projektu oraz możliwych źródeł dostaw zostaną ogłoszone przez firmę wkrótce.

Arno Dürr o wydarzeniu: “Oczywiście w okresie poprzedzającym to pierwsze wirtualne “Frankońskie Lakiernicze Specjały” nie wiedzieliśmy, czy nasza tradycyjna impreza sprawdzi się również w sieci i czy zostanie zaakceptowana przez naszych klientów i partnerów handlowych. Ale nie chcieliśmy też przez kolejny rok rezygnować z tej cennej imprezy, która stała się doskonałym narzędziem komunikacji zarówno dla naszych klientów i partnerów, jak i dla nas samych.

Oczywiście tym bardziej cieszy nas fakt, że nasza wirtualna oferta spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Aby umożliwić intymną współpracę i bezpośredni dialog z naszymi uczestnikami również w formie wirtualnej, celowo zdecydowaliśmy się na mniejszą liczbę uczestników na jedno wydarzenie, a tym samym na więcej terminów spotkań. To również doskonale się sprawdziło i zostało zaskakująco dobrze przyjęte przez naszych uczestników. 

Bastian Pinsenschaum dodał:

“Było to dla nas miłe doświadczenie i otrzymaliśmy wyłącznie pozytywne opinie na temat naszego internetowego ukierunkowania “Frankońskich specjalności lakierniczych”. A jednak, szczerze mówiąc, nie możemy się doczekać, aby następną, 15. już edycję zorganizować ponownie w formie regularnego spotkania twarzą w twarz. Z jednej strony, nasze produkty w naturalny sposób żyją z dotykania i badania ich. Haptyka i optyka, ale także zapach, a czasem nawet akustyka odgrywają ogromną rolę, której nie da się przekazać w Internecie.

Z drugiej strony, to wydarzenie już od ponad dziesięciu lat promuje wspólnotę. Te relacje międzyludzkie i interakcje nie mogą być jeszcze przedstawione w Internecie – i być może nigdy nie będą – ale w końcu są one niezwykle ważne z naszego punktu widzenia dla pełnych zaufania i dobrze funkcjonujących relacji z klientami. Dlatego mamy nadzieję, że w przyszłym roku będziemy mogli ponownie zaprosić naszych klientów, partnerów handlowych i przyjaciół do Gerhardshofen.

Źródło: Weilburger Graphics

- reklama -

Słuchaj podcastów przygotowanych przez naszą redakcję