spot_imgspot_img

Fujifilm mianuje Shauna Holdoma dyrektorem ds. marketingu w dziale Wide Format Inkjet Systems

- Reklama-

Firma Fujifilm poszerzyła swój zespół Acuity, mianując Shauna Holdoma na stanowisko dyrektora ds. marketingu w dziale Fujifilm Wide Format Inkjet Systems. Na nowym stanowisku Shaun, który ma ponad dwie dekady doświadczenia w branży, będzie odpowiedzialny za marketing nowych maszyn Acuity Ultra firmy Fujifilm, w tym Acuity Ultra Hybrid LED.

Rozległa wiedza Shauna na temat technologii druku – a w szczególności atramentów i przenoszenia atramentu – ma swoje początki w 1998 roku, kiedy dołączył on do firmy Lyson (obecnie część Nazdar) jako menedżer produktu, ponieważ był zaangażowany w rozwój atramentów rozpuszczalnikowych, w tym w przystosowanie ich do druku na podłożach PVC.  Następnie pracował z wieloma dużymi producentami OEM, rozwijając atramenty rozpuszczalnikowe i wodne do drukarek atramentowych.

Potem Shaun rozpoczął pracę w sektorze urządzeń drukujących, wspierając rozwój maszyn małoformatowych i rozszerzając rynek, na którym były sprzedawane. Następnie spędził niemal pięć lat na stanowisku globalnego menedżera produktu w firmie Drytac produkującej produkty powlekane klejem, opracowując wyroby dla sektora graficznego i nawiązując jeszcze więcej kontaktów z liderami w tej dziedzinie.

David Burton, dyrektor ds. marketingu w dziale Fujifilm Wide Format Inkjet Systems: „Nasze nowe maszyny Acuity już zapewniają szybkość, jakość i dobry stosunek jakości do ceny. Znajomość branży Shauna jest właśnie tym, czego nasz zespół potrzebuje, aby utrzymać silną pozycję rynkową marki w sektorze druku wielkoformatowego”.

Komentując swoje nowe stanowisko, Shaun dodaje: „Bardzo się cieszę, że mogę pracować dla Fujifilm, silnej marki, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy całkowicie zmieniła swoją ofertę wielkoformatową. W szczególności nowa marka Acuity ma ogromny potencjał rynkowy, który właśnie zaczyna być realizowany. Przyjmując wysoką jakość druku, nowoczesne drukarnie wielkoformatowe przede wszystkim szukają wszechstronności i wartości, dzięki czemu mogą przyjmować więcej zleceń, jednocześnie będąc pewnym solidnego zwrotu z inwestycji. Nowa gama Acuity spełnia oba te warunki i nie mogę się doczekać, aby przedstawić ją znacznie szerszej grupie odbiorców”.

Kevin Jenner, dyrektor ds. marketingu w Europie w dziale Wide Format Inkjet Systems w firmie Fujifilm, komentuje:

„Shaun ma rozległą, cenną wiedzę na temat atramentów, ich rozwoju na przestrzeni lat i ich wykorzystania w różnych zastosowaniach. Dołącza do nas w ekscytującym czasie; tygodnie po FESPA 2022, gdzie nowe maszyny Acuity przyćmiły konkurencję. Cieszymy się, mając go u siebie i nie możemy się doczekać, aby wykorzystać jego pomysły na dalszy rozwój marki Acuity”.

Źródło: Fujifilm


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 264 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne pytanie brzmi następująco:

Czy bycie "EKO" utrudnia, czy ułatwia funkcjonowanie na rynku?

Czy Twoi klienci dokonują zakupu (produkcja) z uwzględnieniem materiałów "EKO"?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych