Fujitsu rozszerza działanie inicjatywy o nazwie Co-creating Program. W praktyce oznacza to zainicjowanie działania globalnej sieci centrów Digital Transformation Centers (DTCs).
Pierwsze z nich, zlokalizowane poza Japonią, zostało otwarte w Monachium. Latem dołączą do niego ośrodki w Nowym Jorku i Londynie.
Metodologia Fujitsu Human Centric Experience Design (HXD), która opiera się na koncepcji Design Thinking, ma pomóc klientom przyspieszyć wdrażanie cyfrowych innowacji. Doświadczenie, z którego czerpie japoński gigant, sprawia, że w początkowym, najważniejszym procesie biorą aktywny udział wszyscy uczestnicy warsztatów.
Pozwalają one klientom lepiej zrozumieć wyzwania, przed którymi stoi ich biznes, zachowując w pamięci całościową strategię, ale pozwalając sobie również na przyjęcie innej perspektywy.
Pomaga w tym wieloletnie doświadczenie Fujitsu – połączenie know-how z możliwościami technologicznymi. W efekcie powstaje wiele początkowych koncepcji, które zostają następnie dopracowywane.
Cyfrowa transformacja dotyczy każdego sektora gospodarki. Dzięki naszemu programowi pomagamy organizacjom zidentyfikować szanse na rozwój. Celem prowadzenia warsztatów jest wypracowanie wstępnych koncepcji zmian i usprawnień. Dzięki metodologii HXD klienci dowiadują się, jak zbliżyć się z kolei do ich klientów lub jak zachęcić pracowników do bardziej efektywnej pracy. Naszym celem jest skonsolidowanie różnych perspektyw – z różnych branż i regionów świata, aby stworzyć ekosystem działający na rzecz cyfrowej przyszłości – twierdzi Duncan Tait
Na podstawie informacji firmy Fujitsu