W dniach 20-23 kwietnia podczas wydarzenia virtual.drupa 2021 organizowanego przez Messe Düsseldorf, Heidelberg przedstawi swoje rozwiązania umożliwiające autonomiczną produkcję w drukarniach.
W przestrzeni wystawienniczej – Exhibition Space virtual.drupa Heidelberg zaprezentuje innowacje produktowe dla drukarń akcydensowych, etykietowych i opakowaniowych.
Jednym z najważniejszych elementów prezentacji będzie udoskonalona koncepcja
Push to Stop, w pełni autonomicznego procesu produkcji na maszynie offsetowej,
która zupełnie na nowo definiuje pojęcie nowoczesnej drukarni – Smart Print Shop.
Heidelberg zademonstruje całkowicie zautomatyzowaną produkcję z wykorzystaniem offsetowej maszyny drukującej – od momentu przyjęcia zlecenia, aż po introligatornię, włącznie z w pełni zautomatyzowaną logistyką płyt drukowych. To rozwiązanie pozwala drukarniom akcydensowym i opakowaniowym na dalsze zwiększenie wydajności
w najbardziej popularnym formacie 70 x 100.
W dniu 23 kwietnia w części konferencyjnej – Conference Area virtual.drupa Heidelberg przedstawi rozwiązania umożliwiające drukarniom zwiększenie wydajności dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Indywidualne dyskusje na różne tematy z ekspertami firmy Heidelberg możliwe będą w Networking Plaza i dzięki narzędziu pozwalającemu kojarzyć idealnych partnerów do rozmowy na podstawie profilu, preferencji i zainteresowań.
„Mimo iż w tym roku drupa będzie wydarzeniem wirtualnym, pozostaje ważnym miejscem spotkań dla naszej branży. Jesteśmy pod wrażeniem pomysłu na jej zorganizowanie i niecierpliwie czekamy na okazję do nawiązania nowych kontaktów, a także zobaczenia zarówno nowych, jak i znajomych twarzy ” – mówi Ludwig Allgoewer, szef sprzedaży i marketingu Heidelberga.
„Wydarzenie virtual.drupa jest dla nas jednym z wielu planowanych w tym roku. W marcu rozpoczęliśmy cykl webinarów HD4YOU. W czerwcu bierzemy udział w targach China Print w Pekinie i towarzyszyć im będzie impreza online dla klientów w Europie. Po wakacjach w zakładach w Wiesloch-Walldorf odbędzie się kolejna impreza Innovation Week, w której nasi klienci, miejmy nadzieję, tym razem będą mogli uczestniczyć osobiście” – dodaje.
Źródło: Heidelberg