Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) wprowadza cyfryzację swoich relacji z klientami, włączając użyteczne usługi o wartości dodanej na wyższy poziom. “Heidelberg Plus” to nowa brama do cyfrowego ekosystemu Heidelbergu, do którego klienci mogą wejść za pomocą jednego loginu i uzyskać dostęp do wszystkich ofert cyfrowych Heidelberga.
Przyszłe aplikacje będą wykorzystywać technologie chmurowe, IoT, Big Data i AI, aby zaoferować klientom wartość dodaną, jeśli chodzi o prowadzenie ich firm.
W ramach Heidelberg Innovation Week 2021, który odbył się w dniach 13-15 października w zakładzie Wiesloch-Walldorf pod hasłem “Zawsze o krok do przodu”, Heidelberg prezentował Prinect Print Shop Analytics, pierwszą opartą na chmurze aplikację Prinect oferowaną przez Heidelberg Plus, która stanie się dostępna dla klientów w nadchodzącym roku. Jest to narzędzie, które umożliwia użytkownikom określenie bieżącej wydajności drukarni na podstawie danych w czasie rzeczywistym z najważniejszych KPI.
Monitoruj wskaźniki KPI w czasie rzeczywistym za pomocą Print Shop Analytics i optymalizuj produkcję.
Wiele drukarni nadal kontroluje swoje procesy za pomocą nieaktualnych danych i ma ograniczony dostęp do swoich aktualnych KPI, co utrudnia szybką optymalizację wielu procesów. Prinect Print Shop Analytics oferuje zintegrowane rozwiązanie, które rejestruje, ocenia i monitoruje wskaźniki KPI drukarni w czasie rzeczywistym w celu optymalizacji produkcji poprzez sugerowanie konkretnych sposobów działania za pomocą sztucznej inteligencji.
Klienci mogą uzyskać do niego dostęp za pośrednictwem Heidelberg Plus ze zintegrowanym interfejsem użytkownika i pojedynczym logowaniem au-thentication. Wszystkie wygenerowane pulpity nawigacyjne, wraz z odpowiednimi analizami i rekomendacjami, są dostępne dla wszystkich autoryzowanych użytkowników w dowolnym miejscu na komputerze, tablecie lub smartfonie, zgodnie z wymaganiami. Istnieje tutaj system powiadomień, który aktywnie ostrzega użytkownika o wszelkich problematycznych obszarach.
“Dzięki pierwszej aplikacji Prinect dostępnej w Heidelberg Plus nasz cyfrowy ekosystem Heidelberg nabiera rozpędu, a korzyści dla klientów płynące z cyfryzacji stają się coraz bardziej widoczne” – mówi Ludwig Allgoewer, Global Head of Sales & Marketing w Heidelbergu. “Badania rynkowe wykazały, że nasi klienci pilnie chcą korzystać z funkcji aplikacji takiej jak Prinect Print Shop Analytics, których mogą użyć, aby szybko zwiększyć wydajność podczas pracy systemów, a jednocześnie obniżyć koszty”… więcej na WWW.
Źródło: Heidelberg