Hunkeler Innovationdays 2019: automatyzacja kluczem do sukcesu

- reklama -

Pod hasłem „Automatyzacja kluczem do sukcesu” („Success with automation”) w dniach 25-28 lutego w Lucernie odbędzie się kolejna edycja Hunkeler Innovationdays – targi dedykowane technologii druku cyfrowego. Organizowane przez firmę Hunkeler – producenta zaawansowanych systemów do wstępnego i końcowego przetwarzania papieru, wspólnie z niemal setką partnerów, przyciągają co dwa lata kilka tysięcy gości z całego świata.

Podczas ich tegorocznej edycji zostanie zaprezentowanych ponad 40 linii produkcyjnych, bazujących na zwojowym druku cyfrowym i uwzględniających obróbkę wstęgi papieru z udziałem rozwiązań Hunkeler. Z myślą o zwiedzających z Polski w Lucernie będą obecnie przedstawiciele firmy Docufield, która od lat reprezentuje tę szwajcarską markę w naszym kraju.

Mówi Michał Okurowski, dyrektor ds. rozwoju Docufield:

„Targi Hunkeler Innovationdays odbędą się już po raz trzynasty i po raz kolejny ich organizatorzy liczą na wysoką frekwencję, przekraczającą 6 tysięcy osób. Zakładamy, że – tradycyjnie już – znajdą się wśród nich przedstawiciele polskich drukarń oraz firm specjalizujących się w korespondencji masowej. Wraz z ponad 90 partnerami technologicznymi Hunkeler przygotowuje bardzo ciekawą ekspozycję, uwzględniającą rekordową w historii tej imprezy liczbę linii produkcyjnych. W hali wystawienniczej targów w Lucernie pracować ich będzie ponad 40. Nie zabraknie światowych premier i udoskonaleń w już istniejących rozwiązaniach. Dotyczy to rzecz jasna także naszego strategicznego partnera – firmy Hunkeler”.

Hunkeler Innovationdays to wydarzenie gromadzące większość liczących się producentów sprzętu (do drukowania i wykańczania), oprogramowania i materiałów znajdujących zastosowanie w cyfrowej produkcji zwojowej. Prezentowane tu linie wytwórcze (działające w wariantach inline, nearline bądź offline) uwzględnią różne aplikacje, przy których wykorzystywana jest technologia cyfrowa: mailing i zarządzanie bazami danych, direct mail, książki, gazety, broszury czy materiały komercyjne.

Jak zapowiada firma Hunkeler, rozwiązania te będą pokazywane w różnych konfiguracjach, dopasowanych do zmieniających się potrzeb i oczekiwań ich użytkowników oraz otoczenia rynkowego.

„Jedną z nich jest zapotrzebowanie na coraz większą automatyzację procesów, wynikające choćby ze spadających nakładów na wydruki transakcyjne, direct mail, książki czy materiały komercyjne – kontynuuje Michał Okurowski. – Wysokowydajne linie produkcyjne muszą w coraz większym stopniu minimalizować bądź wręcz eliminować ręczne interwencje ze strony operatora. Stąd motto tegorocznych targów – „Success with automation” – i duży nacisk na ten element, który będzie widoczny w wielu prezentowanych rozwiązaniach”.

- reklama -
A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.