IKONOS na RemaDays

- reklama -

Goście targowi tłumnie odwiedzili stoisko polskiej fabryki materiałów samoprzylepnych i powlekanych IKONOS. Co więcej, targowe Jury przyznało temu producentowi wyróżnienie w konkursie „Korony Reklamy”.

- reklama -

Setki kontaktów i przeprowadzonych rozmów, tysiące oglądających. Tak można podsumować obecność jedynego polskiego producenta materiałów do druku wielkoformatowego podczas tegorocznej edycji targów reklamy i druku – RemaDays.

Materiały „Made in Poland”

Powiedzenie „dobre, bo Polskie” sprawdza się po raz kolejny, dzięki IKONOS. Zespół z opolskiej fabryki z optymizmem patrzy w przyszłość i dumą wstecz. Ponad 10 lat temu, marzeniem młodego zespołu było zdobycie rozpoznawalności, uznania, zaufania klientów oraz pozyskanie partnerów biznesowych. Każdy rok działalności zespołu IKONOS to kolejne realizowane cele i zdobyte doświadczenia.

Na targach RemaDays zdobyliśmy bardzo dużo nowych, zagranicznych kontaktów. Oznacza to, że jesteśmy rozpoznawalni zarówno w Europie Zachodniej jak i coraz częściej w Europie Wschodnie. Oznacza to, że droga jaką obraliśmy ponad dekadę temu, rozpoczynając działalność produkcyjną była słuszna.

Na naszej mapie odbiorców dodajemy kolejne zagraniczne rynki, przez co lista krajów, do której trafiają materiały z dumnym „Made in Poland”, przekracza 60 pozycji. Nasz międzynarodowy zespół biegle posługuję się kilkoma językami m.in. angielskim, włoskim, francuskim, rosyjskim, ukraińskim, arabskim, dzięki czemu nasi klienci mogą otrzymać fachowe informacje produktowe w języku ojczystym.

Już teraz, pracujemy na kolejny wielką, międzynarodową wystawę jaką będzie FESPA 2019 w Monachium. Nie możemy się już doczekać! Mówi Paweł Stania, z działu marketingu.

Materiały dostosowane do indywidualnych potrzeb

IKONOS każdego dnia produkuje kilkadziesiąt tysięcy metrów bieżących materiałów samoprzylepnych i powlekanych wykorzystywanych w wielu branżach, od poligrafii i reklamy, przez dekoracje, po nietypowe zastosowania.

Na naszej linii produkujemy kilkadziesiąt materiałów w różnych wariantach, rozmiarach i kombinacjach, przykładowo różniących się powłoką czy zastosowanym klejem. Portfolio naszych produktów rozwijamy z każdym miesiącem, obserwując rynek.

Naszą ideą zawsze było pójść dwutorowo, to znaczy tworzyć nie tylko dobre produkty „dla każdego”, ale także materiały dedykowane. Jako producent mamy możliwość opracować i dostarczać customizowany materiał odpowiadający potrzebom produkcyjnym danego odbiorcy. Dlatego też, na naszym stoisku zaprezentowaliśmy tzw. jumborolę o nawoju kilku kilometrów, bo i takie materiały dostarczamy do naszych klientów.

Więcej na łamach czasopisma

Źródło: Atrium

- reklama -


A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.