spot_imgspot_imgspot_img

Informa przejmuje Tarsusa

- Reklama-

Informa osiągnęła porozumienie z Charterhouse Capital Partners i innymi akcjonariuszami w sprawie przejęcia Tarsus, międzynarodowej grupy B2B, za początkową wartość przedsiębiorstwa w wysokości 940 mln USD. Zarząd Informa uważa, że połączenie jest atrakcyjne zarówno pod względem komercyjnym, jak i finansowym, z silnym dopasowaniem portfela, które zapewni większą wartość dla klientów, dodatkowe możliwości dla współpracowników i atrakcyjne zwroty dla akcjonariuszy.

Tarsus jest właścicielem i operatorem portfolio 160 + marek wydarzeń B2B na żywo i na żądanie, koncentrując się na rosnących, specjalistycznych rynkach B2B z rozdrobnionymi łańcuchami dostaw i wysokim poziomem innowacji. Od 2019 r., kiedy Tarsus plc został przejęty przez Charterhouse, portfolio Tarsus zostało rozszerzone poprzez 24 nowe premiery i 11 ukierunkowanych przejęć. Podobnie jak Informa, Tarsus odnotowuje podobny silny powrót na rynek wydarzeń B2B na żywo i on-demand w 2023 roku. Biznes Tarsus czerpie również znaczne korzyści z odbywających się co dwa lata wydarzeń. Portfele Informa i Tarsus uzupełniają się, zarówno geograficznie, jak i według kategorii rynku, wzmacniając pozycję Informa w wielu branżach, w tym:

  • Uroda i estetyka: A4M, LiVDerm, South Beach Symposium
  • Opieka zdrowotna: Health Connect Partners, PAINWeek, Kongres Zdrowia Kardiometabolicznego
  • Opakowanie: LabelExpo (USA, Meksyk, Europa, Chiny, Tajlandia, Indie)
  • Infrastruktura: Intertraffic, Rail + Metro, Infrastructure Connect, Cambuild
  • Lotnictwo: Dubai Airshow, MEBAA Show, Space Tech Expo
  • Zrównoważony rozwój: Intersolar, Mexico Wind Power, Aquatech Mexico
  • Artykuły gospodarstwa domowego: Home Furnishing Expo Shenzhen (Hometex), Zuchex
  • Moda: SIUF Show, OFFPRICE

Od dawna podziwiamy biznes Tarsus, który, podobnie jak Informa, został zbudowany wokół głównych marek na atrakcyjnych, specjalistycznych rynkach B2B w rozwijających się regionach Azji, Chin, Bliskiego Wschodu i obu Ameryk”, powiedział Stephen A. Carter, dyrektor generalny grupy Informa.

Jestem niezwykle dumny z biznesu Tarsus, naszych pracowników i naszych klientów. Nie mogłem wymyślić lepszego partnera niż Informa, który poprowadziłby nasze marki i współpracowników przez kolejną fazę wzrostu i ekspansji “- powiedział Douglas Emslie, dyrektor generalny Tarsus.

Jesteśmy dumni, że wspieramy rozwój Tarsus od 2019 roku i jesteśmy przekonani, że Informa jest wyjątkowo dobrze przygotowana do realizacji kolejnego etapu strategii rozwoju firmy. Cieszymy się, że zostaniemy udziałowcem“, powiedział Robert Leeming, Partner w Charterhouse.

Źródło: Informa


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 318 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.
spot_img
spot_img

weź udział w ankiecie | nowe

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne pytania pochodzą z całej serii dotyczących komunikacji biznesowej i brzmią następująco:

1. Czy podczas rozmowy ze swoim klientem (partnerem biznesowym) pytasz o to, jakie portale społecznościowe przegląda?

2. Czy podczas rozmowy ze swoim klientem (partnerem biznesowym) pytasz o to, w jakich portalach społecznościowych działa aktywnie?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Aktualne wydanie

spot_img

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych

0:00
0:00