22 kwietnia Grupa Inkmaker, dystrybutor dyspenserów farbowych, ogłosił przekształcenie firmy w IM GROUP. Decyzja o zmianie marki Inkmaker Group na IM GROUP jest zgodna z wizją grupy, polegającą na rozwijaniu technologii w celu ekspansji w jej dziedzinach i dostosowaniu zalet jej produktów do nowych rynków.

Zmiana ta dotyczy nie tylko nazwy, lecz całej struktury firmy. Grupa ewoluowała na wielu frontach – zarówno wewnętrznie; od systemów, procesów, oprogramowania i technologii, po globalne zespoły na całym świecie.

- reklama -- reklama -

Od października 2019 roku Inkmaker dokonał dużych inwestycji w przejęcia firm Rexson i Valetech w Wielkiej Brytanii; Tecnopails we Włoszech; a ostatnio Swesa w Niemczech. Strategią napędową tych przejęć było stworzenie niezawodnego, kompletnego łańcucha dostaw – obsługującego głównie, ale nie tylko, przemysł farb i lakierów. Przejęcie firm dało możliwość połączenia wiedzy specjalistycznej, technologii i sprzętu. Wspólne działanie firm pod marką IM GROUP daje firmom nieograniczone możliwości rozwoju.

Bycie dostawcą kompleksowych rozwiązań to nasza misja i właśnie dlatego nabyliśmy te marki. Strategia IM Group jest tworzenie „obszarów doskonałości”, rozwijając każdą z naszych marek w ściśle wyspecjalizowanych obszarach. Każda marka może nadal indywidualnie współpracować ze swoimi obecnymi klientami na swoich rynkach i w razie potrzeby dzielić się swoją wiedzą – dając możliwość tworzenia innowacyjnych, kompleksowych rozwiązań. Gwarantuje to optymalizację zasobów i dużą elastyczność w zarządzaniu projektami o dowolnej wielkości. – mówi Gianluca Incerti, globalny dyrektor handlowy IM GROUP.

Nowe logo zostało zaprojektowane przez wewnętrzny dział komunikacji korporacyjnej grupy THINK.

Centralnym punktem nowego logo IM GROUP jest symbol twarzy utworzonej z serii trójkątów, które, podobnie jak wiele marek i umiejętności IM Group, łączą się razem, tworząc silną całość – ludzką twarz. Twarz jest ozdobiona koroną, co świadczy o determinacji Grupy w utrzymaniu pozycji lidera w obsługiwanych branżach – wyjaśnił Silvio Cimenti, Globalny Dyrektor ds. Brandingu, Marketingu i Komunikacji, IM Group. „The Color of Trust ”- motto Grupy – wynika z jej podstawowych wartości, którymi są Prawdomówność (Truthfulness), Odpowiedzialność (Responsibility), Zrozumienie (Understanding), Bezpieczeństwo (Safety) i Dostosowanie do indywidualnych potrzeb (Tailormade), aby ostatecznie pozycjonować grupę, jako lidera, któremu możesz zaufać.

Źródło: IM Group | Oficjalny dystrybutor IM Group na Polskim rynku: GRAW Sp. z o.o.

- reklama -Cieszymy się, że jesteś z nami. Zapisz się na newsletter Świata Poligrafii PRO, aby otrzymywać od nas najbardziej wartościowe treści.


ANKIETA!
Bądźcie aktywni! Warto wyrażać swoje zdanie!

Czy zauważyliście, że odbyła się virtual.drupa 2021?

Czy braliście udział w proponowanych sesjach?

Jak oceniasz virtual.drupa 2021?