Pomimo trudnych warunków rynkowych, Heidelberg systematycznie napędza rozwój innowacji dla globalnego przemysłu poligraficznego. “It’s SHOWTIME” to hasło firmy na międzynarodowe wydarzenie dla klientów cyfrowych w dniu 23 czerwca 2021 r., aby zaprezentować wiele nowych i ulepszonych ofert w segmentach komercyjnych, opakowaniowych i etykietowych.
Inteligentne rozwiązania, które drukarnie mogą wykorzystać do dalszego zwiększenia swojej konkurencyjności, zostaną zademonstrowane w krótkich transmisjach na żywo.
Każdy na świecie, który chce to zrobić, może wziąć udział w bezpłatnym wydarzeniu, które odbywa się w ośmiu różnych językach o różnych porach dnia, równolegle z targami China Print w Pekinie. Rejestracja jest już otwarta.
“Innowacja jest koniecznością i ciągłym procesem dla firmy Heidelberg w roli lidera technologicznego, dlatego już prezentujemy naszą najnowszą inicjatywę innowacji dla klientów – zaledwie dziewięć miesięcy po udanym Innovation Week jesienią ubiegłego roku”, mówi szef globalnej sprzedaży i marketingu Ludwig Allgoewer.
Oprócz wydarzenia 23 czerwca, specjaliści z firmy Heidelberg będą pod ręką na całym świecie, aby prowadzić szczegółowe dyskusje z uczestnikami prezentacji. Każdy, kto chce umówić się na spotkanie, aby porozmawiać z naszymi ekspertami, może to zrobić bardzo łatwo w heidelberg.com/showtime/en/ lub w zakładce KALENDARZ.
Przeczytaj także:
- Akademia Heidelberga Online wystartowała!
- Zapis wszystkich edycji Akademii Heidelberga Online. Nie przegap!
- Heidelberg podwyższa prognozę
Źródło: Heidelberg