spot_imgspot_img

Jason Desai o planach, spojrzeniu na rynek i zachodzące na nim zmiany. Razem z Mark Andy

Odpowiedzią Mark Andy na tę sytuację jest wzmożone zaangażowanie firmy w szeroko rozumiane szkolnictwo branżowe.

„Z myślą o uczniach i studentach kierunków poligraficznych od wielu lat organizujemy różnego rodzaju szkolenia o charakterze warsztatowym, również połączone ze stażem w naszych oddziałach, mające na celu zwiększenie zainteresowania branżą poligraficzną wśród młodzieży – mówi Jason Desai. – Co więcej, dostarczyliśmy nasze maszyny do różnych placówek edukacyjnych, które są tam wykorzystywane w celach szkoleniowych”.

- Reklama -

„Wielu dorosłych nie zdaje sobie sprawy z wielkości i złożoności branży poligraficznej więc jak możemy oczekiwać, że będą tę świadomość mieli ludzie młodzi? – pyta retorycznie Jason Desai. – Musimy umieć zmotywować ludzi, jeżeli chcemy zwrócić ich uwagę na poligrafię jako atrakcyjny i przyszłościowy przemysł. Ta odpowiedzialność spoczywa zarówno na nas jako producencie, jak i na drukarniach – naszych klientach. Jako osoba zarządzająca, jestem niezwykle dumny z aktywności Mark Andy w tym obszarze i mocno zachęcam pozostałych do zwiększenia tu swojego zaangażowania”.

Co dalej? | Pomimo wielu wyzwań rynkowych i wspomnianych wyżej problemów kadrowych dotykających cały przemysł poligraficzny, Jason Desai z optymizmem patrzy w przyszłość, także w kontekście kierowanej przez niego firmy:

„W perspektywie krótkoterminowej wszyscy mamy obawy odnośnie obecnej sytuacji geopolitycznej, jak też obserwując zmiany zachodzące w dotychczasowych relacjach handlowych. Z pewnością świat biznesu nie wróci już do postaci z 2019 roku, a więc sprzed wybuchu pandemii. Jednak wszystkie doświadczenia z ostatnich lat powinniśmy wykorzystać – wiele rynków w tym czasie ewoluowało, a firmy nauczyły się dostosowywać do nowej sytuacji. W przypadku Mark Andy każdy kolejny dzień niesie nowe wyzwania, związane z chęcią tworzenia nowych, lepszych produktów i usług, stałego ich poprawiania i udoskonalania. Wierzę, że w obecnej postaci mamy wystarczającą zdolność do adaptowania się i właściwego reagowania na dynamiczne zmiany zachodzące w naszym sektorze rynkowym. Mamy bowiem ludzi i rozwiązania, które zapewniają sukces”.

Źródło: Mark Andy


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 360 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia Interak

Drukarnia Pozkal

spot_img
spot_img

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez naszą redakcję. Zawsze warto wiedzieć więcej. Wyniki prezentowanych ankiet są publikowane na WWW lub w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional.

Dziękujemy za Twój czas!

Czy wybierasz się na targi drupa 2024?

Gdybyś wybierała się/wybierał się na targi drupa 2024, to jakich tematów byś szukała/szukał?

spot_img