W odpowiedzi na stale rosnące zapotrzebowanie na opakowania giętkie, Koenig & Bauer zajmuje pozycję lidera, pozytywnie reagując na rosnącą bazę klientów, oferując szerokie portfolio produktów, wyjątkową wartość oraz silny serwis i wsparcie.

“Dzięki bogatej, ponad 200-letniej historii innowacji technicznych Koenig & Bauer może poszczycić się doświadczeniem i zdolnością do rozwijania działalności klientów, oferowania bardziej proaktywnych, innowacyjnych rozwiązań i wsparcia, które zapewnią naszym klientom maksymalny czas pracy i wydajność w ich zakładach oraz pozwolą im wyprzedzić konkurencję” – mówi Preston Neetzel, dyrektor ds. sprzedaży w Koenig & Bauer.

“Oferujemy dokładnie to, czego wymaga coraz więcej klientów – wysoką jakość, szerokie portfolio produktów oraz technologie przyjazne dla środowiska. Zostaliśmy wyróżnieni nagrodami honorującymi nasze innowacyjne i wpływowe technologie dla stale rozwijającej się branży druku i przetwarzania opakowań.”

AR-DataGlass

Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku wiele drukarni opakowań giętkich zauważa, że zamówienia są mniejsze, a czas ich realizacji krótszy. Zdolność do utrzymania pełnej gotowości do produkcji tych zamówień jest koniecznością. Wsparcie serwisowe w czasie rzeczywistym jest jedną z najlepszych metod oferowanych przez firmę Koenig & Bauer. Opracowała ona własną zdalną konserwację i nowoczesne kanały komunikacji znane jako Augmented Reality-DataGlass Remote Support.

Podczas spotkania 2019 Flexographic Technical Association’s (FTA) InfoFlex, Koenig & Bauer otrzymał nagrodę FTA’s Technical Innovation Award za Augmented Reality-DataGlass Remote Support. System ten zapewnia specjalistom zdalnego utrzymania ruchu firmy Koenig & Bauer możliwość doświadczenia w czasie rzeczywistym tego, co widzi i słyszy zespół techniczny klienta.

Dzięki tej bezpośredniej rozmowie pomiędzy zespołem technicznym Koenig & Bauer a klientem, Koenig & Bauer jest w stanie lepiej pomóc klientowi w natychmiastowym zdiagnozowaniu problemu i uruchomieniu jego systemu produkcji flekso. Nie trzeba już czekać kilku dni na wizytę technika i zdiagnozowanie problemu.

“Specjalista ds. zdalnego wsparcia technicznego może na żywo i w czasie rzeczywistym obserwować i śledzić działania technika prasowego na miejscu, podczas gdy ten pracuje na prasie, i widzi dokładnie to, co widzi technik” – wyjaśnia Neetzel. “To rozwiązanie cieszy się ogromną popularnością wśród naszych klientów z branży fleksograficznej”.

“Koenig & Bauer i jego technologia AR-DataGlass umożliwiła nam zwiększenie czasu pracy i wspiera nasz cel, jakim jest zapewnienie stałej, wysokiej jakości druku, na której polegają nasi klienci” – mówi Beth Smith, dyrektor marketingu w Great American Packaging, dostawcy opakowań giętkich z siedzibą w Los Angeles. “Wciąż rozwijamy nasze zastosowania i dalej zwiększamy całkowite możliwości naszej prasy”… więcej na WWW

Źródło: Koenig & Bauer

- reklama -

ANKIETA!
Bądźcie aktywni! Warto wyrażać swoje zdanie!

Czy korzystasz z webinariów?

Co cenisz w organizowanych webinariach?