Kolejne spotkania regionalne PIAP

- reklama -

We wrześniu 2019 odbyła się kolejna już edycja Spotkań Regionalnych, organizowanych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych. Była to szósta edycja spotkań, które Izba kontynuuje od 2014 roku.Uczestnicy wydarzenia wzięli udział w atrakcyjnym szkoleniu Łukasz Kucińskiego Marketing is Everything – Rynek 4.0 – Nowoczesne uwarunkowania rynku, podczas, którego poznali zmieniające się mechanizmy sprzedaży oraz współczesne mechanizmy funkcjonowania rynku. Ponadto uczestnicy wydarzenia uzyskali wiedzę, w jaki sposób postępować, by osiągnąć jak najlepsze efekty sprzedażowe.

- reklama -

Prelegent – Łukasz Kuciński jest właścicielem firmy Biznes Plus oraz Prezesem Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. Prowadzi analizy działów handlowych, działów marketingu i działów wsparcia, wychodząc z założenia, że wszystkie działy powinny współdziałać, aby firma mogła realizować swoje cele.

Spotkania regionalne PIAP odbyły się w dwóch lokalizacjach Chorzowie i w Warszawie. Na spotkania zostali zaproszeni Członkowie PIAP, dostawcy artykułów reklamowych, agencje reklamowe oraz media i organizatorzy targów branżowych. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zamierza kontynuować tradycję Spotkań Regionalnych również w 2020 roku.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów.

Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

- reklama -


A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.