Konica Minolta Label Open Day

Blisko setka osób reprezentujących branżę poligraficzną, głównie segment etykietowy, wzięła udział w spotkaniu Labels Open Day. Wydarzenie, zorganizowane przez Konica Minolta wraz z partnerami technologicznymi firmy (Avery Dennison i Grafisk Maskinfabrik), odbyło się 14 lutego br. w jej warszawskim centrum demonstracyjnym. Stało się ono okazją do dyskusji o rozwoju rynku etykietowego i działających na nim podmiotów oraz omówienia zagadnień, determinujących zachowania konsumentów, także w kontekście zmian zachodzących we współczesnym świecie.

Mateusz Woźniak
- reklama -

Podczas spotkania firma Konica Minolta przedstawiła swoją filozofię działania dla tego segmentu rynkowego. Bazuje ona na bliskiej i kompleksowej współpracy z klientami oraz oferowaniu im nie tylko zaawansowanych rozwiązań, uwzględniających potrzeby i oczekiwania końcowego odbiorcy, ale także na oferowaniu wiedzy i doradztwie.

- reklama -

Ważnym akcentem Labels Open Day było podpisanie kontraktu na nową maszynę do cyfrowej produkcji etykiet – Accurio Label 190 z drukarnią Grafpress z Olkusza.  

Mówi Mateusz Woźniak, dyrektor ds. sprzedaży urządzeń produkcyjnych Konica Minolta Business Solutions Polska: „Nasza firma przez wiele lat dostarczała rozwiązania biurowe, nieco później – ogromny potencjał naszych urządzeń produkcyjnych odkryły także drukarnie komercyjne czy dziełowe, dla których stworzyliśmy szereg linii produktowych.

Kolejnym krokiem umacniania naszej obecności na szeroko pojętym rynku poligraficznym było pojawienie się w roku 2013 w ofercie Konica Minolta pierwszej maszyny dedykowanej produkcji etykiet. W kolejnych latach wdrożyliśmy setki urządzeń w drukarniach etykietowych z całego świata, realizując przy tym filozofię, która jest podstawą działania naszej firmy: ukierunkowanie na klienta, wspólną z nim pracę nad rozwijaniem obecnych i wdrażaniem nowych rozwiązań i modeli biznesowych, budowanie wartości dodanej dla końcowego użytkownika i pomoc klientom w wyróżnieniu się w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu rynkowym.

Wydarzeniami takimi jak Labels Open Day chcemy dotrzeć do szerszego audytorium  z naszą wizją i propozycją innowacyjnego podejścia do biznesu, który może gwarantować sukces. Zaproszenie do współpracy przy tej okazji naszych partnerów miało nam pomóc w zbudowaniu swego rodzaju centrum kompetencji, z którego nasi klienci będą mogli korzystać w rozbudowany sposób, zgodnie z ich potrzebami”.

Założenia filozofii działania Konica Minolta znalazły się w prezentacji wygłoszonej przez Mateusza Woźniaka, będącej jednocześnie wprowadzeniem do całego spotkania. Wskazał w niej obecne trendy i zjawiska, determinujące rozwój rynku etykiet, m.in. coraz powszechniejsze zastosowanie technologii cyfrowych – nie tylko w kontekście drukowania, ale też wprowadzania dodatkowych elementów…

Więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional

- reklama -


A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.