Konkurs Biuletynów Firmowych – wyniki

- reklama -

To od kilku lat bardzo ciekawa inicjatywa, którą i nasza redakcja wspiera. Kilka słów dlaczego warto…

- reklama -

5 powodów, dla których warto startować
w Konkursie Biuletynów Firmowych 2018

1. To idealna możliwość, by wziąć udział w prestiżowej rywalizacji custom publishing i zdobyć najwyższe miejsca w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych.

2. To doskonała okazja, by porównać własny biuletyn firmowy, magazyn custom publishing czy projekty elektroniczne z publikacjami innych firm lub instytucji, a także materiały wideo dla pracowników lub klientów czy partnerów organizacji oraz uczestniczyć w najstarszym i najważniejszym wydarzeniu branży custom publishing w Polsce.

3. To znakomity sposób, by skorzystać z opinii wielu specjalistów z Jury Konkursu, zdobyć wiedzę czy uzyskać cenne wskazówki przydatne w pracy nad magazynem custom publishing czy projektami elektronicznymi poprzez audyt lub poradnikistworzone przez specjalistów z Agape Custom Publishing.

4. To niezwykła szansa na pokazanie jakości swojej pracy związanej z komunikacją wewnętrzną lub zewnętrzną w firmie czy instytucji. To również możliwość zdobycia prestiżu zarówno w swojej firmie czy instytucji, jak i w branży custom publishing, komunikacji, PR lub HR.

5. Uczestnictwo w Konkursie Biuletynów Firmowych jest bezpłatne. Nie dotyczy to prac zgłaszanych przez agencje reklamowe, wydawnicze, custom publishing, content marketingowe, agencje public relations, studia projektowe lub filmowe.

Wyniki tej edycji:

PUBLIKACJE ELEKTRONICZNE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY
1. „Magazyn Bankomania”, PKO Bank Polski    177,55 pkt
2. „Serwis prasowy Škoda”, Volkswagen Group Polska    157,7 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY
1. „MyNutricia”, Nutricia Polska    155,1 pkt
2. „Kurier BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    153,45 pkt

PORTAL/INTRANET DLA PRACOWNIKÓW
1. „Aplikacja na Dzień Pracownika”, Bank Gospodarstwa Krajowego    180,5 pkt
2. „Intranet Budimex”, Budimex    175,4 pkt
3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    171,8 pkt

PORTAL/EXTRANET DLA KLIENTÓW
1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    192,9 pkt
2. „Serwis korporacyjny Carrefour Polska”, Carrefour Polska    182 pkt
3. „Gaspol Team”, Gaspol    176 pkt

BLOG TEMATYCZNY
1. „Witamy w McDonald’s”, McDonald’s    187,9 pkt

WIDEO DLA PRACOWNIKÓW
1. „Tydzień bezpieczeństwa w DHL Parcel”, DHL Parcel Polska    157,55 pkt
2. „Jestem BGK”, Bank Gospodarstwa Krajowego    139,5 pkt
3. „Kariera w Gaspolu”, Gaspol    134,9 pkt

WIDEO DLA KLIENTÓW
1. „Smog – Nie puszczaj życia z dymem”, Gaspol    171,95 pkt
2. „Pakiet filmów o firmie”, Carrefour Polska    154,6 pkt
3. „Gaspol Team”, Gaspol    152,55 pkt

PUBLIKACJE DRUKOWANE

BIULETYN ZEWNĘTRZNY
1. „Mercedes Me”, Mercedes-Benz Polska    190,2 pkt
2. „ToJatoTy”, Headz Marketing    184,75 pkt
3. „Bankomania”, PKO Bank Polski    178,85 pkt

PROJEKT JEDNORAZOWY KORPORACYJNY
1. „Raport Roczny 2017”, Ergo Hestia    174,4 pkt
2. „Raport Roczny 2017”, Carrefour Polska    167,65 pkt
3. „Raport Roczny 2017”, Budimex    166,45 pkt

BIULETYN INSTYTUCJI
1. „Gajusz”, Fundacja Gajusz    174,05 pkt
2. „Mazowsze serce Polski”, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego    168,35 pkt
3. „Podlaskie Wrota”, Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego    145,1 pkt

BIULETYN WEWNĘTRZNY
1. „Nasz Bank”, PKO Bank Polski    185,2 pkt
2. „W kolorze”, Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka    180,55 pkt
3. „Ogniwo”, Fundacja PBG    172,3 pkt

We wszystkich kategoriach konkursowych maksymalna liczba punktów do zdobycia to 200 pkt. Gratulujemy wszystkim nagrodzonym! Więcej na: WWW

- reklama -


A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.