spot_imgspot_img

Kupić czy sprzedać? Oto jest pytanie. Wywiad z Pawłem Szpilem. Aktualizacja

- Reklama-

Rynek wtórny maszyn i urządzeń w poligrafii nie był do tej pory tak bardzo oblegany jak dzisiaj. Być może to koszty zakupu nowego wyposażenia są na tyle duże, że coraz więcej osób spogląda na uzupełnienie swojego parku maszynowego o używane maszyny czy urządzenia. Co tutaj możemy znaleźć?

Od prepressu po wysublimowane urządzenia pracujące w introligatorni. Jeżeli chodzi o maszyny drukujące, to praktycznie wszystkie rodzaje technologii. NIEZBĘDNIK POLIGRAFA – podcasty, które zaskakują swoją naturalnością i poruszanymi tematami.

Jest ciężko. Nie ma co kryć. Czy warto inwestować? Jak zawsze są dwie odpowiedzi. Tak i nie. Jeżeli wybierzemy odpowiedź „Tak”, to w nowe czy używane? A jeżeli w używane, to jak nie dokonać zakupu, który okaże się po prostu złomem? Rynek używanych maszyn i urządzeń przez cały czas kwitnie. Jedne znajdują nabywców po kilku minutach pojawienia się na giełdach, inne są tam miesiącami…

To tylko niektóre z tematów poruszanych podczas naszej rozmowy z Pawłem Szpilem, który od kilku tygodni pracuje w firmie 2Press, zajmującej się od ponad 20 lat właśnie tym rynkiem. Przy okazji zapytaliśmy Pawła o to, czy ktoś w Polsce kupuje lub sprzedaje całą drukarnię? Zapraszamy do słuchania.

Wyjątkowa rozmowa, z której możecie dowiedzieć się naprawdę dużo. Zapraszamy.


Prenumeruj nasz e-Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne pytanie brzmi następująco:

Czy bycie "EKO" utrudnia, czy ułatwia funkcjonowanie na rynku?

Czy Twoi klienci dokonują zakupu (produkcja) z uwzględnieniem materiałów "EKO"?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych