spot_img

Malu® w gronie Członków PIAP

- Reklama-

W październiku br. Polska Izba Artykułów Promocyjnych powiększyła się o kolejnego, nowego gracza z rynku upominków reklamowych – nowym Członkiem PIAP została firma Malu ®. Manufaktura Malu powstała w 2018 roku i jest producentem woskowijek – ekoalternatywy dla folii spożywczej i aluminiowej, służące do pakowania i przechowywania żywności. Są one w 100% naturalne, biodegradowalne, wielokrotnego użytku, antybakteryjne i pięknie wyglądają.

Jako pomysłodawca marki Woskowijka® i największy polskim producent tego produktu, zdobył m.in. wyróżnienia od Łódź Design Festival, Akademii Leona Koźmińskiego czy Polskiego Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Dzięki możliwości personalizacji nadruku idealnie nadają się na ciekawy pomysł na prezent/ gadżet firmowy w duchu ekologicznym.

– Zdecydowaliśmy się na przystąpienie do PIAP, ponieważ w ostatnim czasie obserwujemy bardzo silny trend, zarówno wśród klientów jak i agencji reklamowych/marketingowych, na poszukiwanie  nowych pomysłów na firmowe upominki w duchu ekologicznym i zero waste. PIAP wydaje się być dobrą platformą do dotarcia z naszym produktem do nowych partnerów- mówi Łukasz Wilczek – współwłaściciel Malu® .

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Więcej informacji o Izbie na stronie WWW.

Źródło: PIAP

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. A pytanie brzmi następująco:

O ile % jesteście zmuszeni podnieść swoje ceny dla klientów, by zniwelować podwyżki: prądu, paliwa, materiałów itd.?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych