spot_imgspot_img

Marabu i Koenig & Bauer – innowacja, współpraca i personalizacja

Druk cyfrowy na szkle to niesamowita innowacja, ale nie bez złożoności. Współpraca między Marabu Inks oraz Kammann/Koenig i Bauer ułatwiła unikalne rozwiązanie w tej dziedzinie, łącząc ich odpowiednie specjalizacje w inżynierii chemicznej i mechanicznej.

Na FuturePrint Tech Fest firmy omówiły rozwiązanie i swoją podróż, jako bliscy partnerzy od etapu badań i rozwoju aż do wprowadzenia na rynek w sesji”Innowacyjne rozwiązanie druku cyfrowego dla szkła – Marabu i Koenig & Bauer Collaboration”.

Megatrend personalizacji nie wykazuje oznak spowolnienia, ponieważ młodsze pokolenia w szczególności przyjmują indywidualne doświadczenia związane z marką i produktem. Producent atramentów Marabu podzielił statystyki bardziej szczegółowo podczas sesji FuturePrint Tech Fest, powołując się na to, że Baby Boomers zgłosili zapotrzebowanie na personalizację na poziomie 27%, podczas gdy było to 32% Gen Xers, millenialsi mają popyt na 45%, a pokolenie Z odnotowało największe zapotrzebowanie na personalizację na poziomie 53%.

Personalizacja i zdolność do produkcji “partii jednej” otwiera drzwi dla nowych i rozwijających się rynków, takich jak browary rzemieślnicze i butikowe winiarnie. Te modne firmy, dalekie od spersonalizowanych etykiet, są zainteresowane generowaniem zindywidualizowanych szklanych pojemników, które wyróżniają je na tle konkurencji… więcej na WWW.

Źródło: Futureprint

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak