spot_imgspot_img

Mark Andy, PC Print i Emipak partnerami spotkania szkoleniowego Polskiej Izby Fleksografów

- Reklama-

Polska Izba Fleksografów wraz z partnerami – firmami Mark Andy, Emipak (przedstawicielem BST w naszym kraju) i PC Print – zorganizowała szkolenie dedykowane specjalistom z branży fleksograficznej, zaangażowanym w techniczne aspekty produkcji. Wydarzenie odbywało się w dniach 26 i 27 października br. w Warszawie w dwóch odsłonach.

Pierwszego dnia miało ono charakter teoretyczny, drugiego – w warszawskim Centrum Technologicznym Mark Andy – typowo warsztatowy. Wzięli w nim udział operatorzy maszyn i drukarze, technologowie, ale także menedżerowie produkcji, pracownicy przygotowalni i przedstawiciele działów handlowych. Mogli oni tu z jednej strony uzyskać czysto teoretyczne informacje, ale szczególnie ciekawą propozycją organizatorów były warsztaty, podczas których przygotowywano i drukowano wspólnie z uczestnikami prace na maszynach fleksograficznych i hybrydowych Mark Andy (uwzględniających różne technologie drukowania i uszlachetniania).

Goście otrzymali więc przy tej okazji sporą dawkę wiedzy praktycznej, potrzebnej w ich codziennej pracy. Wartością dodaną wydarzenia – jak podkreślali jego uczestnicy – była również możliwość wymiany doświadczeń i aspekt integracyjny – m.in. podczas wspólnej kolacji wieńczącej pierwszy dzień spotkania.

Pokazy szkoleniowe w centrum demo Mark Andy

Pierwszy dzień spotkania, o charakterze konferencyjnym, odbywał się w hotelu Arche w Warszawie. Krzysztof Skrobot – dyrektor Polskiej Izby Fleksografów przygotował z myślą o uczestnikach warsztatów bogate wystąpienie teoretyczne poświęcone fleksografii.

Zainstalowane urządzenie pomiarowe TubeScan w czasie realnej pracy

Omówił tu różnego rodzaju zagadnienia związane z tą techniką drukowania – od jej podstaw, poprzez kluczowe zmienne procesu druku fleksograficznego, kwestie związane z podłożami drukowymi, farbami, tulejami, wałkami w zespołach drukujących, cylindrami rastrowymi i systemami raklowymi, a także fotopolimerowymi formami drukowymi, taśmami kompresyjnymi/montażowymi. Zwrócił też uwagę na bardzo ważny dla każdej drukarni proces akceptacji zlecenia przez klienta… więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional.

Źródło: Mark Andy


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 264 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne pytania pochodzą z całej serii dotyczących podnoszenia cen za produkcję i brzmią następująco:

O ile % podnieśliście ceny na realizację usług w ostatnich 3 miesiącach?

Czy planujecie podniesienie cen w najbliższych 3 miesiącach?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych

0:00
0:00