Po raz pierwszy podczas wrześniowych targów Festiwal Marketingu odbędzie się konferencja MARKETING MIX DLA DRUKU I POLIGRAFII. Niewątpliwą korzyścią z podnoszenia kwalifikacji zawodowych w firmie jest lepsza komunikacja z zespołem, co przekłada się na lepszą obsługę klientów i realnie na zyski oraz postrzeganie firmy na rynku. Wraz z rozwojem wszelkich kompetencji rosną również morale.
W świecie dynamicznych przemian nie wystarczy raz zdobyć wykształcenie czy zawód. Warto inwestować w rozwój kompetencji zawodowych i ciągle podnosić kwalifikacje. Walutą tej inwestycji jest nasz czas.
– Chcemy Ci dać wiedzę – znajdź czas i przyjedź do EXPO XXI Warszawa już 14 i 15 września. Podczas targów reklamy i druku Festiwal Marketingu będziesz mógł zdobyć cenną wiedzę – zachęcają organizatorzy.
Brian Tracy jeden z rozdziałów swojego bestsellera „Nawyki warte miliony” poświęca tematowi rozwijania kompetencji zawodowych. Zdaniem autora nawyk ciągłego doszkalania się i czerpania wiedzy od ekspertów jest tym czynnikiem, który może znacząco przyspieszyć rozwój kariery.
Bezpłatna konferencja dla dyrektorów i właścicieli drukarń już 14 i 15 września w EXPO XXI WARSZAWA podczas targów reklamy i druku Festiwal Marketingu.
PROGRAM:
1. DZIEŃ 14.09.2022 r.
11:00 – 12:00 Łukasz Murawski: Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie a nie od konkurencji?
12:10 – 13:10 Piotr Tytoń: Panel ekspercki Effective Team Management.
13:20 – 14:20 Karol Froń: Jak motywować doświadczony zespół handlowy?
2. DZIEŃ 15.09.2022 r.
11:00 – 12:00 Łukasz Murawski: Jak sprawić, aby klienci kupili od Ciebie a nie od konkurencji?
12:10 – 13:10 Piotr Tytoń: Panel ekspercki Effective Team Management.
13:20 – 14:20 Karol Froń: Jak motywować doświadczony zespół handlowy?
PRELEGENCI:
Łukasz Murawski – Doradca, wykładowca, autor. Doświadczony ekspert w zakresie budowania marek i brandingu. Od początku drogi zawodowej związany z brandingiem. Pomaga firmom odróżnić się od konkurencji. Zwolennik upraszczania skomplikowanych teorii – po ludzku tłumaczy zagadnienia związane z budowaniem marki. Prowadzi warsztaty i szkolenia zarówno po polsku, jak i po angielsku. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni. Doradza przedsiębiorcom w inkubatorach przedsiębiorczości i instytucjach wspierających biznes. Tworzy pierwszy w Polsce cykl wywiadów prasowych i videocast ze światowej klasy ekspertami w dziedzinie brandingu porozmawiajmyomarce.pl
Piotr Tytoń – dyplomowany Trener biznesu i rozwoju osobistego, Coach ACC ICF, Certyfikowany HR Business Partner DiSC Trainer & Facilitator. 20 lat doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych (menedżer, dyrektor zarządzający) oraz jako HR Business Partner odpowiedzialny między innymi za rekrutację, budowanie zespołów, realizacje celów biznesowych firmy, rozwój pracowników, kontrole i nadzór działów produkcyjnych i handlowych. Od kilku lat zajmuje się wsparciem firm w zakresie poprawy efektywności osobistej liderów (kadry średniego i wysokiego szczebla) oraz członków zespołów poprzez konsultacje, sesje coachingowe, mentoring, testy osobowościowe DISC, warsztaty i szkolenia.
Karol Froń – Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą sprzedaży telefonicznej, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami, w ciągu 5 lat zatrudnił w swojej firmie 4000 ludzi i zbudował blisko 30 zespołów sprzedaży. Autor 5 książek, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych, poprzez wydobywanie osobistego potencjału handlowców oraz modernizuje działy handlowe, za pomocą praktycznych metod zarządzania, które wypracował w ciągu 12 lat zarządzania zespołami w korporacji CCIG oraz własnym biznesie.
Twórca modeli sprzedaży Sales Hunter i przywództwa Dream Sales Team. Uczy praktycznej sprzedaży, psychologii sukcesu, przywództwa i budowania zespołów. Znany z bezpośredniego języka, charyzmatycznego sposobu bycia i stawiania na praktykę, kosztem teorii. Z jego szkoleń skorzystało już ponad 11 000 osób. Mąż Karoliny, ojciec Ksawerego i Karmen, miłośnik prepperingu.
Źródło: Festiwal Marketingu