spot_imgspot_img

Miraclon zapowiada globalną podwyżkę cen i opłaty dodatkowe

Podejmując pierwszą akcję cenową od premiery KODAK FLEXCEL NX System w 2008 roku, firma Miraclon zapowiedziała 6% podwyżkę cen wszystkich produktów, począwszy od 7 lutego 2022 roku, a także wprowadzenie tymczasowych opłat dodatkowych za transport.

- Reklama-

Stawiając na pierwszym miejscu utrzymanie ciągłości dostaw płyt fleksograficznych do klientów i stojąc w obliczu gwałtownej inflacji kosztów surowców, energii, pracy i dystrybucji, mających wpływ na cały łańcuch wartości w zakresie druku opakowań, firma Miraclon podejmuje konieczne działania w celu rozłożenia wyższych kosztów na klientów w możliwie przejrzysty i sprawiedliwy sposób.

Chris Payne, Prezes Zarządu firmy Miraclon, komentuje: „Zabezpieczenie dostaw do naszych klientów jest naszym nadrzędnym priorytetem. Po uwzględnieniu kombinacji czynników podejmujemy dwie oddzielne akcje, ponieważ mamy do czynienia z dwoma różnymi mechanizmami rynkowymi. Po pierwsze, podnosimy ceny wszystkich produktów w odpowiedzi na wyższe koszty surowców, pracy, mediów i usług biznesowych, za które płacimy. Po drugie, wprowadzamy tymczasowe opłaty dodatkowe w reakcji na bieżące wyższe koszty, które są wynikiem znacznie wydłużonego łańcucha dostaw i zwiększonych cen usług dystrybucyjnych i przewozowych. Wierzymy, że wyższe koszty są sytuacją przejściową, która zostanie opanowana, i gdy tylko będziemy w stanie, obniżymy lub zlikwidujemy opłaty dodatkowe. Jesteśmy przekonani, że ta strategia leży w najlepiej pojętym interesie naszych klientów, utrzymania łańcucha dostaw i firmy Miraclon”.

Podczas pandemii firma Miraclon podjęła kroki mające zapewnić, że jest w stanie zaspokoić rosnące zapotrzebowanie na technologię FLEXCEL NX. Firma zwiększyła wytwarzanie w swoich zakładach produkcyjnych, aby zminimalizować potencjalne problemy z łańcuchem dostaw, i posiada teraz dwukrotnie większe zapasy surowców i wyrobów gotowych niż przed pandemią, co wymaga znacznego zwiększenia kapitału obrotowego. Równocześnie stale analizuje swoje sieci dystrybucyjne i sprawdza różne opcje i formy transportu, aby przyśpieszyć dystrybucję – przeważnie po wyższych kosztach.

Działania firmy Miraclon odzwierciedlają te podejmowane w całej branży opakowań. Zabezpieczenie dostaw jest nadrzędnym priorytetem w całym łańcuchu wartości w zakresie druku opakowań, w związku z czym wiele zakładów, przetwórców, marek, sprzedawców, a nawet konsumentów przedkłada bezpieczeństwo dostaw nad cenę. Oznacza to płacenie cen za towary i usługi dyktowanych przez rynek. Zapewnienie wszystkim uczestnikom w łańcuchu wartości uczciwego zysku, to jedyny sposób na zagwarantowanie mocnego i odpornego łańcucha dostaw.

Payne podsumowuje: „Firma Miraclon amortyzuje standardową inflację i koszty od premiery FLEXCEL NX System. W okresie pandemii, choć nasze koszty stale rosły, robiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby amortyzować wzrosty cen i nie przenosić ich na klientów. Niestety przestało to być możliwe. Podjęliśmy tę decyzję z dużą niechęcią i po dokładnej analizie, jak najlepiej wprowadzić podwyżkę w zrównoważony i proporcjonalny sposób. Ponieważ zależy nam na transparentności i chcemy, aby nasi klienci zrozumieli ekonomiczne i handlowe okoliczności podwyżki, a także brane pod uwagę czynniki, przygotowaliśmy stronę internetową z materiałami https://www.miraclon.com/security-of-supply/, aby dostarczyć więcej informacji i pomóc im pokonywać bieżące wyzwania branży”.

Źródło: Miraclon

Prenumerata e-Newslettera

Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.
- Reklama -

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne  pytanie brzmi następująco:

Twoim zdaniem, co jest największym zagrożeniem dla biznesu (poligrafii) w najbliższym czasie?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

spot_img

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych