Sześć lat po wstrzymaniu produkcji maszyn do druku zwojowego o zmiennym rozmiarze Muller Martini sprzedaje spółkę MM Druckmaschinen GmbH z siedzibą w Maulburgu w Niemczech firmie Goebel Capital GmbH w Baar / Eschenbach w Szwajcarii. Firma będzie teraz znana jako Goebel MMD GmbH. W rezultacie klienci maszyn drukarskich Muller Martini otrzymają nie tylko długoterminowe wsparcie, ale także skorzystają z najnowszych osiągnięć firmy Goebel.

Firma Muller Martini zawiesiła w 2014 r. Produkcję maszyn do druku zwojowego o zmiennym rozmiarze, koncentrując się w lokalizacji Maulburg na działalności usługowej dla ponad 1000 maszyn drukujących na całym świecie.

Firma Muller Martini sprzedaje teraz spółkę MM Druckmaschinen GmbH w Maulburgu Grupie Goebel „Wraz z firmą Goebel znaleźliśmy długoterminowego partnera o strategicznej pozycji w tej dziedzinie, który oferuje zarówno usługi, jak i nowe maszyny” – mówi Bruno Müller, dyrektor generalny firmy Müller Martini.

Firma Muller Martini zapewni dostępność części zamiennych do dużej liczby zainstalowanych drukarek zwojowych (na zdjęciu: VSOP o zmiennej wielkości) w nadchodzących latach.

Grupa Goebel ze swoim nowoczesnym asortymentem była preferowanym kandydatem dla Müller Martini. Zdaniem Felixa Berga (COO Goebel Group) transakcja miała fundamentalne i obustronne zainteresowanie. „Umowa z firmą Müller Martini pozwala nam na długoterminowe świadczenie usług i dostarczanie części zamiennych obecnym klientom maszyn drukarskich, jednocześnie umożliwiając im inwestowanie w najnowszą technologię Goebel”.

Klienci będą nadal otrzymywać lokalne wsparcie ze strony organizacji sprzedażowych i usługowych firmy Muller Martini. W zakresie sprzedaży nowych maszyn, modernizacji, rozbudowy, serwisu i części zamiennych organizacje te będą wspierane przez wieloletnich pracowników w Maulburgu, którzy nadal będą w pełni zatrudnieni przez Goebel MMD GmbH.

Zgodnie z umową Muller Martini będzie w przyszłości wyłącznym pośrednikiem w sprzedaży pras drukarskich Goebel w zakresie druku opakowań i druku zabezpieczającego, oferując jednocześnie serwis i dostarczając części zamienne w kolejnych latach. „To pozwoli nam nadal oferować naszym klientom najlepsze wsparcie” – mówi Bruno Müller.

Źródło: Muller Martini

- reklama -

Co dziś generuje Ci największy problem/koszt przy produkcji opakowań i chciałbyś to zmienić?

2. Co jest największym kosztem pozostałości poprodukcyjnych?

3. Jak najszybciej zwiększyć techniczną jakość produkcji?