Mutoh + LEGO? Poznaj historię Amazings

- reklama -

Jako jeden z zaledwie 19 profesjonalistów LEGO na świecie, firma Amazings wykorzystuje klocki LEGO… na imprezach integracyjnych.

Firma LEGO zwróciła się do Dirka, dyrektora generalnego Amazings (belgijskiego biura art & events), czy mógłby tworzyć spersonalizowane prezenty z klocków LEGO, np. z nadrukowanym logo lub nazwiskiem. I tak, Dirk i jego zespół wyruszyli w poszukiwaniu drukarki, która odpowiadałaby ich potrzebom. Gdy znaleźli Mutoh ValueJet 426 UF, otworzyły się przed nimi nowe możliwości. Dzisiaj, nie mogliby się już obejść bez tej drukarki.

Dirk Denoyelle rozpoczął karierę w latach 90-tych jako komik stand-up i naśladowca znanych osób. Dziś jest jednym z najbardziej znanych, najbardziej pożądanych i najbardziej wszechstronnych komików w Belgii.

Poza tym zawsze był zapalonym entuzjastą klocków LEGO z ponad 20-letnim doświadczeniem w budowaniu unikalnych kreacji LEGO. Od 2001 roku koncentruje się na humorystycznym prowadzeniu konferencji firmowych i eventów. Dzięki temu odkrył, że LEGO jest idealnym medium do przekazania jego przesłania.

Dirk jest także jednym z zaledwie 19 profesjonalistów z tytułem „LEGO Certified Professionals” na świecie.

Wszystko zaczęło się od budowy popiersi 30 znanych osobistości z klocków LEGO. Każdy „LEGO Certified Professional” jest wybierany w oparciu o jego umiejętności budowania, entuzjazm dla systemu klocków LEGO oraz profesjonalnego podejścia do innych fanów LEGO i szerszej publiczności. Bycie certyfikowanym specjalistą LEGO wiąże się z odpowiedzialnością, ale otwiera także wiele nowych możliwości, mówi Dirk Denoyelle.

Opierając się na swoim sukcesie jako „LEGO Certified Professional” i pracując dla firmy, Dirk dalej rozwijał wykorzystanie klocków LEGO podczas wydarzeń integracyjnych. Wyobraźcie sobie 200-osobową publiczność, która dosłownie buduje miasto z klocków, bawiąc się i budując zespół. Dirk i jego zespół udzielają wskazówek i trików, no i oczywiście bawią grupę.

Następny poziom współpracy z LEGO pojawił się, gdy firma zapytała Dirka, czy mógłby tworzyć spersonalizowane prezenty z LEGO, z nadrukowanym logo lub imieniem na klockach.

Ponieważ nigdy wcześniej tego nie robiliśmy i nie mieliśmy zielonego pojęcia, jak to zrobić, zleciliśmy druk specjalistycznej firmie. Po pierwszym zamówieniu, pojawiły się kolejne, co wkrótce stało się bardzo interesującym biznesem. Jednak nie zawsze wszystko „układało się” tak, jak chcieliśmy. Na przykład jeden dostawca druku mógł drukować tylko na białych klockach. W innym przypadku, jakość druku nie była taka, jak się spodziewaliśmy. Zdarzało się że nadruk pękał podczas łączenia klocków ze sobą.

Wkrótce Dirk zdał sobie sprawę, że outsourcing nie jest długoterminową strategią i że sami będą musieli zająć się drukiem. I tak, Dirk i jego zespół wyruszyli w poszukiwaniu drukarki, która odpowiadałaby ich potrzebom.

Przyjrzeliśmy się kilku maszynom i dostawcom, ale znalezienie drukarki, która nie tylko zmieści się w naszym biurze, ale także zapewni dobrą jakość, było sporym wyzwaniem. Mutoh okazał się być jedynym dostawcą, który miał drukarkę, która mogła zaspokoić nasze potrzeby. Współpracowaliśmy już z Mutoh w poprzedniej firmie eventowej, więc dobrze rozumieliśmy wartości i produkty firmy. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na drukarkę LED-UV Mutoh ValueJet 426UF w rozmiarze A3 + z kilku powodów. Jednym z nich jest jego kompaktowość, dzięki czemu mogliśmy zainstalować drukarkę na szafce w naszym biurze.

Na podstawie informacji firmy Atrium Centrum Ploterowe

- reklama -
A N K I E T A

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu grudniowym przedstawimy podsumowanie.