spot_imgspot_img

Niedoceniane wartości i narzędzia. To właśnie poligrafia. NIEZBĘDNIK POLIGRAFA. Aktualizacja

- Reklama-

Web-to-Print czy inne pochodne rozwiązania, Web-to-Label, Web-to-Pack… to już przeszłość? Dlaczego tak się dzieje, że pomimo dostępu do technologii i możliwości wykorzystania Internetu, nadal drukarnie w Polsce (z wyjątkiem nielicznych) bronią się rękoma i nogami przed wprowadzeniem do swojej oferty sklepu internetowego? O co w tym wszystkim chodzi?

Przeglądając wiele witryn internetowych drukarni działających w Polsce, łatwo można odnieść wrażenie, że chyba dość duża grupa z nich skupiła się przede wszystkim na sprzęcie i technologii. Szybciej, łatwiej, taniej… tak, to slogany wykorzystywane tak często, że już do nich przywykliśmy. Tylko co za nimi stoi?

Żyjemy w dobie rewolucji cyfrowej, digitalizacja naszego życia postępuje z niewyobrażalną szybkością. To samo dotyczy branży poligraficznej, która bez względu na to, co opowiadają niezorientowani w temacie – skupia praktycznie wszystkie najnowsze możliwości technologiczne w jednym miejscu. Włącznie ze sztuczną inteligencją, chmurą, a nawet rozwiązaniami wirtualnymi.

A mimo wszystko, kiedy zaglądamy na WWW wielu drukarni widzimy witrynę powstałą lata temu, nie aktualizowaną, z minimalnymi informacjami o ofercie… ale za to, ta sama drukarnia żyje w portalach społecznościowych… i to jak?

Tak, tak… wiemy, marketing i działania informacyjne przeniosły się do portali społecznościowych. Miejmy jednak z tyłu głowy, że dzisiaj są to takie, a jutro zupełnie inne portale. Stabilność naszych relacji z klientami i rozwój drukarni, a co za tym idzie wizerunek… nie możemy opierać jedynie o portale społecznościowe.

Web-to-Print nie jest jedynym tematem rozmowy z Alicją Bednarek, która na co dzień pracuje w firmie Digiprint zajmując się marketingiem wykorzystującym wszystkie obszary i możliwości działania, ale nie zapomina o najważniejszym… tradycyjnej formie komunikacji. Warto posłuchać i otworzyć nieco szerzej oczy. Zapraszamy!


Zapraszamy do naszego NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA. A w nim wiele tematów dotyczących szeroko rozumianej poligrafii. Jednak bez nadęcia. Z dozą humoru i wiedzy. Nasi goście dzielą się swoimi spostrzeżeniami, doświadczeniami, wiedzą i nieco innym pojmowaniem tego, co wiąże się nam wszystkim z pojęciem “poligrafia”. Zatem technologia, innowacyjność, wzloty i upadki, projekty, które udało się zrealizować i takie, które jeszcze muszą poczekać. Jednym słowem … POLIGRAFIA.

Wszystkie podcasty zostały przez naszą redakcję podzielone na sezony, w których prezentujemy o 6 do 7 odcinków. Wiele z tych tematów nie straciło swojej aktualności. Warto słuchać. Wszystkie podcasty redakcji ŚWIAT POLIGRAFII PROFESSIONAL powstają w Studio 3po3. Prowadzącym jest Mirosław Pawliński red. naczelny. Słuchaj na Google Podcast, Spotify, Apple Podcasts oraz Deezer.

Część z naszych gości prezentujemy poniżej. Jeżeli tylko chcesz zadać dodatkowe pytania naszym gościom, skorzystaj z formularza zamieszczonego poniżej. Na pewno z Twojego pytania skorzystamy.

Naszymi gośćmi byli dotychczas między innymi: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Sławomir Iwanowski (Kodak), Paweł Szpil (Reprograf-Grafikus), Jacek Kobyliński (Muller Martini), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska), Jakub Szczepaniak (Avargraf), Jarek Krasnodębski (Konica Minolta), Piotr Lis (3M), Gabriela Swat (Duplo Polska), Zbigniew Bohdan (Emipak), Małgorzata Szczotka (CMC}, Szymon Symonowicz (Digiprint), Stefan Piotrowski (Agfa), Krzysztof Książek (Digiprint), Zbigniew Jemioło (Digiprint), Izabela Talmont (Emipak), Mirosław Bohdan (Emipak), Paweł Szarubka (Integrator Systemów Poligraficznych), Mateusz Woźniak (Konica Minolta), Alicja Bednarek (Digiprint), Marcin Zaporowski (HP), Łukasz Chruśliński (Mark Andy), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo), Krzysztof Pindral (Heidelberg Polska) Karolina Kępska-Tlaga i Wiktoria Majewska (Vilpol), Andrzej Wasielak (Koenig & Bauer CEE), Marcin Śpiewok (Silbo), Marta Paprocka (Silbo)… i cała grupa tych, których usłyszycie już wkrótce…

Prenumeruj nasz e-Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne pytania pochodzą z całej serii dotyczących podnoszenia cen za produkcję i brzmią następująco:

O ile % podnieśliście ceny na realizację usług w ostatnich 3 miesiącach?

Czy planujecie podniesienie cen w najbliższych 3 miesiącach?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych

0:00
0:00