Zapewne zauważyliście, że sezon 12. podcastów NIEZBĘDNIK POLIGRAFA ruszyliśmy z przytupem. W ostatnim z opublikowanych rozmawiamy z Edytą Rutkowską i Małgorzatą Szymczukiewicz o wybranych zagadnieniach dotyczących produkcji opakowań. Obie Panie pracują w KB Folie Polska i dokładnie wiedzą, o czym mówią.
Tymczasem… zbliża się kolejne wydanie naszego podcastu, tym razem naszym gościem w najbliższy czwartek jest Wojciech Mataczyński z firmy Heidelberg Polska. A temat naszej rozmowy po raz pierwszy prezentujemy w formie zapowiedzi audio…
Różne oblicza marketingu… ale jakie? | Można przypuszczać z dużą dozą prawdopodobieństwa, że i Wy posiadacie swoje profile na portalach społecznościowych, próbujecie się komunikować ze swoimi koleżankami, kolegami i klientami wykorzystując wszystko to, co umożliwia Internet. Ba, nawet w naszym domowym zaciszu… komunikacja z wykorzystaniem nowych mediów zdaje egzamin. Tylko czy na pewno? Chodzi o to, że przecież związani jesteśmy zawodowo z branżą poligraficzną i szelest papieru, zapach farby… emocje towarzyszące dotykowi papieru, jego powierzchni, uszlachetnienia… są po prostu bezcenne.
Czy umiemy z nich korzystać? Co znaczy nowoczesny marketing? Jak łączyć różne modele i czy jest to konieczne? A może skupić się tylko na jednym działaniu? To tylko niektóre z tematów poruszanych z Wojciechem Mataczyński z firmy Heidelberg Polska, który zawodowo i z pasji interesuje się i zajmuje marketingiem. Czy chcecie poznać model… sukcesu?
Zapraszamy do wysłuchania kolejnego wydania NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA już w najbliższy czwartek o godz. 15:00.
Mirosław Pawliński – red. naczelny