Początek roku to doskonały czas na podsumowania minionego, ale i określenie kierunku na lata kolejne, zaplanowanie niezbędnych zmian i zdefiniowanie czekających nas wyzwań. To właśnie chęć omówienia wszystkich tych obszarów skłoniła nas do rozmowy z Michałem Ślizem, dyrektorem generalnym polskiego oddziału Agfa NV, z którym omówiliśmy także kwestie oczekiwań rynkowych oraz przyszłości wielkiego formatu.

- reklama -

Mirosław Pawliński: Rynek zazdrości Agfa pełnej profesjonalizacji obsługi klienta.

Michał Śliz: Nie ograniczamy się wyłącznie do wsparcia technicznego i backoffice. Projekt budowy europejskiego Centrum Obsługi Klienta (SSC) rozpoczęliśmy w kwietniu 2014 roku, a Polska była jednym z pierwszych dwóch rynków w Europie, w którym przemianowaliśmy obszar obsługi. Obecnie standard ten działa już w całej Europie. SSC nie tylko działa, ale i nieustannie się rozwija, także osobowo.

Ile obecnie zatrudniacie pracowników?

Agfa w Polsce to obecnie ponad 150 osób. Wymiar naszej lokalnej organizacji jest raczej stały, a obszarem nieustannie wzrastającym jest właśnie SSC.

Z tego co wiem, nie zatrudniacie wyłącznie ludzi z Polski, ale sporo u Was również obcokrajowców.

Zawsze dziwiliśmy się, że przychodzą do nas osoby z Europy Zachodniej. To miks kulturowy, ponieważ pracują u nas nie tylko osoby z Polski, ale i z Włoch, Francji, Hiszpanii, Brazylii, Kuby czy krajów Beneluksu…

Więcej na łamach czasopisma Świat Poligrafii Professional. Czy już masz prenumeratę? Nie? To czas najwyższy!

- reklama -


A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.