spot_imgspot_imgspot_img

Oprogramowanie Tilia Labs w Digiprint

- Artykuł promocyjny -

Tilia Labs to kanadyjska firma rozwijająca oprogramowanie wspomagane sztuczną inteligencją do szacowania i planowania druku opakowań, etykiet, druku komercyjnego i druku wielkoformatowego.

W marcu tego roku firmy Digiprint i Tilia Labs podpisały umowę dystrybucyjną. Tym samym Tilia dołącza do bogatego portfolio marek reprezentowanych w Polsce przez Digiprint i poszerza ofertę rozwiązań dla drukarni, przetwórców tektury i przygotowalni fleksograficznych.

Programy impozycyjne firmy Tilia Labs pozwalają na optymalizację montaży pod względem ilości produkowanych sztuk zamówienia, montaży zbiorczych, technik druku, wykończenia i introligatorni. Aplikacje Tilia Phoenix i Griffin wyliczają i proponują optymalne ścieżki procesowania zamówień na bazie pobranych z chmury parametrów produkcyjnych maszyn. Pozwalają podnieść wydajność maszyn, skrócić czas realizacji zamówień, zredukować koszty produkcji, a przede wszystkim wyeliminować wąskie gardła w procesach.

Niezależnie od tego czy drukujemy książki, czasopisma, opakowania, etykiety, czy produkty wielkoformatowe – aplikacje doskonale zaplanują cały proces: przygotują pliki produkcyjne, obliczą optymalną ścieżkę realizacji zamówienia i wyślą niezbędne informacje o przetwarzanych zleceniach. Unikalną cechą systemów Tilia Labs jest integracja z systemami zarządzania, z oprogramowaniem Esko Automation Engine i z maszynami produkcyjnymi, w tym maszynami cyfrowymi HP i Highcon, które również są w portfolio Digiprint.

Producent oprogramowania poświęcił bardzo dużo czasu na zmapowanie kolejek procesowych, wyliczenie produktywności maszyn i opracowanie najlepszych ścieżek przepływu. Pracę, którą planiści w drukarni wykonywali dotychczas w oparciu o własną wiedzę i intuicję, można zlecić technologii sztucznej inteligencji, która bezbłędnie przygotuje i rozdystrybuuje dane produkcyjne. Informacja zwrotna po wstępnej analizie pozwala na weryfikację i szacowanie procesów, co jest cenną informacją przy wycenie i analizie postprodukcyjnej.



Tilia Labs to kanadyjska firma rozwijająca oprogramowanie wspomagane sztuczną inteligencją do szacowania i planowania druku opakowań, etykiet, druku komercyjnego i druku wielkoformatowego. Firma założona w 2012 roku przez programistów nowej generacji, koncentruje się na projektowaniu systemów łatwych w użytkowaniu o intuicyjnym interfejsie. Dzięki temu programy zapewniają bezproblemową wymianę danych z produkcją, automatyzację zadań prepress, dostarczają precyzyjne dane służące kalkulacji czasu i kosztów, przestoje maszyn ulegają skróceniu, a zasoby są wykorzystywane w optymalny sposób.

Nieco więcej o Digiprint | Digiprint istnieje na polskim rynku od 2000 roku i od początku swojej działalności zajmuje się dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań skierowanych do branży poligraficznej. Oferta firmy obejmuje rozwiązania dla rynku druku cyfrowego, fleksograficznego, wielkiego formatu oraz projektowania i produkcji opakowań. W trakcie swojej działalności stworzyła szerokie portfolio produktów, najlepszych marek na świecie. Oprócz sprzedaży oprogramowania i maszyn oferuje swoim klientom instalacje i serwis zaimplementowanych rozwiązań. Obecnie jest przedstawicielem między innymi takich producentów jak HP Indigo, HP PWP, Esko, Kongsberg, Scodix, Highcon, Lamina System oraz GMG.

Źródło: Digiprint


Prenumeruj nasz Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Podcasty

spot_img

Podcast extra

spot_img

Aktualne wydanie

spot_img

weź udział w ankiecie | nowe

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne pytania pochodzą z całej serii dotyczących komunikacji biznesowej i brzmią następująco:

1. Jak najczęściej komunikujesz się ze swoimi klientami?

2. Które portal społecznościowy jest dla Ciebie najważniejszy?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych

0:00
0:00