PlasticExpress to pierwszy w Polsce sklep internetowy, w którym można samodzielnie zaprojektować oraz zamówić online płyty pleksi o dowolnym kształcie. Jego oficjalna premiera będzie mieć miejsce podczas Festiwalu Druku, odbywającego się w dniach 12-13 września w Warszawie w centrum targowym Expo XXI.
Na stoisku będzie można „na żywo” przetestować działanie i szerokie możliwości tego nowego rozwiązania. Właściciel sklepu przygotował także specjalny program rabatowy dla drukarń i agencji reklamowych. Właścicielem sklepu jest działająca od niemal 30 lat na rynku polskim firma Contra.
Sklep internetowy, oferujący tak szerokie możliwości w zakresie samodzielnego projektowania elementów ciętych z płyt pleksi oraz ekspresową realizację zamówień, to zupełna nowość i pierwsza taka propozycja na rynku polskim – mówi Marcin Rynkowski, właściciel PlasticExpress. – Płyty pleksi można rzecz jasna zamawiać w innych miejscach, ale nasze rozwiązanie umożliwia dużą swobodę klienta w kwestiach doboru materiału, kształtu czy formatu przy jednocześnie bardzo konkurencyjnej cenie. Oferujemy realizację zleceń uwzględniających szereg podstawowych oraz nietypowych kształtów, a także litery oraz numery wraz z możliwością wycięcia w nich otworów.
Działanie sklepu PlasticExpress, jak podkreśla jego właściciel, jest proste. Wchodząc na stronę klient wybiera interesujące go podłoże (dostępnych jest pięć rodzajów płyt pleksi – bezbarwna, opalowa, czarna, biała oraz satynowa).Następnie projektuje swój produkt: wybiera jeden z istniejących szablonów, potem wskazuje jeden z dostępnych kolorów (z szerokiej gamy barwnej), a także grubość materiału oraz sposób obróbki (do wyboru ma cięcie piłą lub laserowe, a także polerowanie diamentowe).
Co istotne – klienci sklepu PlasticExpress mają również możliwość przesłania własnego pliku cięcia (uprzednio przygotowanego w programie graficznym) do wyceny i realizacji.
Po zaprojektowaniu elementu w konfiguratorze, system samodzielnie zaproponuje dostępne formy transportu, biorąc pod uwagę ilość, wymiary oraz wagę użytej płyty pleksi. Wysyłka gotowych prac realizowana jest we współpracy z trzema firmami spedycyjnymi: GLS (przesyłki o wymiarach standardowych), DPD (przesyłki wielkogabarytowe) i DHL (przesyłki paletowe).
Firma stworzyła jednocześnie specjalny, rozbudowany moduł zapytań, dotyczący produktów niestandardowych. Klient sam tworzy swój projekt w programie graficznym, wysyła plik do wyceny i jeszcze tego samego dnia otrzymuje odpowiedź.
Właściciel PlasticExpress przygotował specjalną propozycję dla drukarń i agencji reklamowych.
Z myślą o nich stworzyliśmy program rabatowy – oferujemy im 15% rabat, który naliczany jest od wartości produktów w koszyku – bez minimalnej kwoty zakupu, bez ograniczeń i bez niejasności czy jakiś ukrytych „haczyków” – mówi Marcin Rynkowski. – Jedynym warunkiem jest przystąpienie do naszego programu partnerskiego – szczegóły znajdują się na naszej stronie internetowej. Dodatkowo 2% wartości netto każdego złożonego przez drukarnię czy agencję reklamową zamówienia zostanie zapisane w dedykowanej każdej z tych firm „skarbonce” i będzie możliwe do wykorzystania podczas kolejnych zakupów. Mamy nadzieję że nasze propozycje spotkają się pozytywnym przyjęciem przez zleceniodawców. Zapraszamy do odwiedzenia stron internetowych PlasticExpress, naszego stoiska targowego podczas Festiwalu Druku oraz do podjęcia współpracy z nami.