Globalna pandemia od miesięcy stanowi duże wyzwanie dla branży poligraficznej. To sprawia, że ​​drupa Preview jest kluczowym narzędziem, oferującym platformę w tych trudnych czasach dla firm do prezentowania swoich innowacyjnych produktów i docierania do docelowych odbiorców. Zarówno dla wystawców, jak i zwiedzających oznacza to wyraźnie nowy początek.

„Zapowiedź targów drupa ma również szczególne znaczenie dla Messe Düsseldorf: pokazuje, że nawet w czasach kryzysu możemy zaoferować rozwiązania, które utrzymają interakcję branż i tworzenie sieci. Intensywnie pracujemy nad wzmocnieniem globalnej komunikacji nie tylko poprzez nasze lokalne wydarzenia, ale także poprzez rozwijanie nowych, wirtualnych formatów ”, wyjaśnia Erhard Wienkamp, ​​COO Messe Düsseldorf.

„Reakcja wystawców i odwiedzających po pierwszym odwiedzinach była bardzo pozytywna”, mówi Sabine Geldermann, dyrektor projektu Print Technologies.

„Drupa Preview stanowi cenną podstawę do regularnych kontaktów z klientami, umożliwiając ciągłą interakcję z naszą społecznością podczas tej pandemii. Przyjęty format cyfrowy pomaga usprawnić komunikację z klientami, koncentrując się na przyszłych tematach branży. Od teraz naszym celem jest stworzenie koncepcji hybrydowej, idealnie łączącej to, co najlepsze z obu światów, tak aby kwietniowe wydarzenie mogło się odbyć w optymalnych warunkach. ”

Około 1.900 ekspertów skorzystało z drupa Preview. Odsetek odwiedzających z zagranicy wyniósł 70% (5 krajów z największą liczbą wskazań: Japonia, Indie, Wielka Brytania, Holandia i Niemcy). Ponad 14 000 odsłon wskazuje również na duże zainteresowanie społeczności drukarskiej oferowanymi treściami. Około 1.400 wystawców z 50 krajów zaprezentowało swoje produkty, rozwiązania i zastosowania na powierzchni wystawienniczej.

Wszystkie przemówienia i filmy będą wkrótce dostępne na żądanie na stronie WWW, zapewniając każdemu możliwość skorzystania z prezentowanych treści, nawet po dniu podglądu. Następny dzień pokazowy targów drupa z kolejnymi sesjami internetowymi na żywo odbędzie się 17 listopada.

Źródło: drupa

- reklama -