spot_imgspot_img

Podsumowanie Open House „siła druku hybrydowego” we flekso… Mark Andy

- Reklama-

Niemal 250 osób wzięło udział w dwudniowym Open House, zorganizowanym pod hasłem „Siła druku hybrydowego” przez firmę Mark Andy w jej warszawskim centrum demonstracyjnym. Klienci z całego świata, obecni na miejscu, jak też online, mieli okazję obejrzeć w pracy wybrane rozwiązania z jej oferty. Flagowy model hybrydowy Mark Andy – Digital Series HD został zaprezentowany zdalnie – podczas produkcji w firmie Essentra Packaging, będącej od niedawna jego użytkownikiem.

Uczestnicy Open House obejrzeli też podczas pracy trzy zainstalowane w warszawskim centrum demonstracyjnym maszyny – tonerową Digital Pro 3 oraz fleksograficzną Evolution Series E3, a także Digital Series iQ. Spotkanie było pierwszą w Europie prezentacją tego ostatniego rozwiązania, powstałego we współpracy z firmą Domino, wyposażonego w moduł Distorun firmy Kurz do uszlachetniania druków.

Firma zaanonsowała też nowe oprogramowanie automatyzujące produkcję etykietową – sMArt Link. Pierwszy dzień spotkania zwieńczyła wspólna, uroczysta kolacja (urozmaicona m.in. pokazem laserowym i oprawą muzyczną), podczas której wyemitowane zostało specjalne wystąpienie, wygłoszone do uczestników Open House przez Jasona Desai – współwłaściciela firmy Mark Andy.

Tom Cavalco

Przybyłych do centrum demonstracyjnego gości powitał Tom Cavalco – Executive Vice President Mark Andy, który podkreślił, że każde wydarzenie typu Open House jest dla firmy szczególne:

„To okazja, by spotkać się z naszymi klientami osobiście, z jednej strony dzieląc się wiedzą, z drugiej – zebrać niezwykle cenne informacje, bardzo pomocne przy rozwijaniu nowych i udoskonalaniu już istniejących rozwiązań. To wy, użytkownicy maszyn Mark Andy, tworzycie rynek etykiet i opakowań i wiecie o nim najwięcej. Jako producent o ponad 75-letnim doświadczeniu staramy się wychodzić naprzeciw waszym oczekiwaniom i potrzebom, wprowadzając na rynek stale udoskonalane rozwiązania.

Tegoroczne Open House poświęcone jest w dużej mierze maszynom hybrydowym, łączącym w sobie technologie konwencjonalną i cyfrową z licznymi opcjami wykańczania i uszlachetniania. Prezentujemy kilka rozwiązań hybrydowych – od modelu entry-level do klasy high-end. Przygotowaliśmy też pokaz maszyny fleksograficznej Evolution Series E3. Zapraszamy zatem do swoistej podróży z Mark Andy, uwzględniającej najnowsze technologie i będącej – taką mamy nadzieję – inspiracją dla rozwoju waszych biznesów”.

Digital Series HD: flagowy model hybrydowy zaprezentowany w warunkach produkcyjnych | Pierwszym „przystankiem”, na który zaprosiła klientów firma Mark Andy, był Lublin i działająca tu drukarnia Essentra Packaging. Realizowana przez nią produkcja jest od niedawna wspierana przez maszynę Digital Series HD. Jak podkreślał prowadzący prezentację Phil Baldwin – Sales Manager Mark Andy Europe, używana przez Essentra Packaging konfiguracja jest jedną z najbardziej rozbudowanych w Europie.


„Digital Series HD to maszyna klasy high-end, dedykowana wysokowydajnej produkcji etykiet i opakowań giętkich, realizowanych zarówno w dużych seriach, jak też w średnich czy małych, także uwzględniających personalizację czy różne wersje tego samego produktu – mówił Phil Baldwin. – Cieszy się ona nieprzerwaną popularnością na całym świecie, będąc jednym z naszych hitów sprzedażowych”.

Ubiegły rok – jak podano podczas spotkania – był dla Mark Andy pod tym względem rekordowy. Tylko na rynku europejskim firma sprzedała 78 maszyn hybrydowych, z czego ponad 20 trafiło do klientów z Polski. Phil Baldwin zwracał uwagę na wysoką wydajność Digital Series HD, która jest w niej możliwa do osiągnięcia dzięki jednoprzebiegowemu procesowi:

„To jedna z największych zalet technologii hybrydowej – mówił – gdyż zarówno drukowanie, jak też następujące po nim wykańczanie i uszlachetnianie, realizowane są w jednym przejściu. W porównaniu z rozwiązaniami off-line, generowane są dzięki temu znaczące oszczędności czasowe, ale też materiałowe, a w efekcie – zwiększają się wydajność produkcji poligraficznej i całego zakładu. W tym kontekście rosnący udział maszyn hybrydowych w naszej sprzedaży, a także coraz większe ich udziały rynkowe w skali globalnej nie są żadnym zaskoczeniem”… więcej na łamach czasopisma – wydanie czerwcowe.

Źródło: Mark Andy


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 264 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne  pytanie brzmi następująco:

Czy inwestycja w Web-to-Print jest nadal atrakcyjna?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

spot_img

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych