spot_imgspot_img

Ponad 300 uczestników z ponad 20 krajów wzięło udział w MPS Grand Prix of Performance

Ponad 300 uczestników z ponad 20 krajów wzięło udział w MPS Grand Prix of Performance, pierwszym wirtualnym wydarzeniu zorganizowanym przez holenderskiego producenta maszyn drukarskich, aby zaprezentować swoje nowe logo i obietnicę marki “Connect to grow“.

MPS podzielił się swoją wiedzą w zakresie łączności, która wykorzystuje bezstronne dane i dogłębne porady w celu poprawy jakości, wydajności i całkowitego kosztu posiadania (TCO) maszyny drukarskiej.

Naszym głównym celem podczas Grand Prix of Performance było pokazanie drukarniom etykiet i opakowań, jak zwiększyć wydajność, obniżyć straty i zwiększyć elastyczność” – powiedział Atze Bosma, CEO MPS. Chcieliśmy również pokazać, jak MPS angażuje się w ciągłe doskonalenie wydajności, abyśmy mogli pomóc naszym klientom pozostać na czele. Niezmiernie cieszą mnie pozytywne opinie uczestników po wydarzeniu, które potwierdzają, że nasz cel został osiągnięty.

Firma przekształciła swoje centrum technologiczne w prawdziwą 8-godzinną fabrykę etykiet, realizującą zadania dostarczone przez holenderskie drukarnie Eshuis, GT-Etiketten & Labels oraz EDNN. Zaprezentowano system MPSConnect, aby pokazać, w jaki sposób dane z całej produkcji są gromadzone i przekształcane w pouczające spostrzeżenia.

Bardzo ważne było dla nas, aby pokazać prawdziwe środowisko produkcyjne, z prawdziwymi wyzwaniami. Nie perfekcyjnie przygotowaną demonstrację, ale prawdziwą sytuację, w której prawdziwi ludzie popełniają prawdziwe błędy. Dzięki opartym na faktach danym pochodzącym bezpośrednio z maszyny drukarskiej uczciwie pokazaliśmy, co należy poprawić’ – dodaje Bosma.

Hans Poortinga, globalny menedżer ds. technologii i centrów ekspertyz oraz Eric Hoendervangers, współzałożyciel MPS, przez cały czas trwania imprezy dzielili się z uczestnikami aktualizowanymi na żywo danymi dotyczącymi rzeczywistej produkcji, w tym szybkości, czasu przezbrojenia, przestojów, odpadów, całkowitej produkcji i innymi spostrzeżeniami.

Przy całkowitej produkcji wynoszącej 36 054 metrów, tylko 2 599 metrów bieżących stanowiło całkowity odpad – około siedem procent, co jest dość niskim wskaźnikiem. Ale te siedem procent marnotrawstwa można poprawić. Dzięki MPSConnect i zespołowi ds. wydajności MPS, możemy obniżyć wskaźnik odpadów. Jest to proces doskonalenia, który oferujemy”.

Jan Lammers, były kierowca Formuły 1 i zwycięzca 24-godzinnego wyścigu Le Mans, mówił o sile zwycięskich zespołów, swoich międzynarodowych doświadczeniach wyścigowych i technologii pit stopów.

Aby osiągnąć wspólny cel, trzeba najpierw połączyć siły we własnym zespole” – powiedział Lammers.

Aby uczyć się od innych branż, MPS zaprosił Koena Uyttenhove, właściciela ODYC Digital Innovation, który mówił o wykorzystaniu IoT i danych w przemyśle rolniczym oraz o tym, jak łączność jest równie ważna dla branży drukarskiej.

W dwóch sesjach z czterema seminariami, uczestnicy otrzymali od ekspertów MPS wskazówki i triki dotyczące poprawy wydajności. Na przykład Frank ten Broeke wyjaśnił, jak traktować przezbrojenie maszyny jak pit stop F1; Hans Poortinga pokazał efekty pracy z wyższymi prędkościami bez wpływu na jakość druku; Atze Bosma zademonstrował, jak obliczyć TCO maszyny drukarskiej, a Leopold der Nederlanden wyjaśnił, jak mierzyć i redukować odpady za pomocą najlepszych praktyk.

‘Wszystkie wskazówki i spostrzeżenia dotyczące poprawy wydajności zaprezentowane podczas Grand Prix MPS zostały podzielone, aby pomóc drukarniom zwiększyć ich produktywność. Naprawdę chcieliśmy pokazać światu, jak bardzo zależy nam na Connect to Grow,” skomentował Bosma. Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział i przyczynili się do sukcesu tego wirtualnego wydarzenia dla MPS.

To wydarzenie i wiele innych wydarzeń … znajdziecie w zakładce KALENDARZ

Źródło: Reprograf-Grafikus & MPS

 

Tylko dla ciebie

spot_img

Partnerzy portalu

Aktualności

- Reklama -spot_img

Opakowania i etykiety

spot_img

Drukarnia CDM Packaging

Scorpio

ZING

Drukarnia Interak