Subskrypcja. Tak można kupić oprogramowanie, telefony, może samochody… ale maszyny drukujące? O co chodzi? Kto na tym zarabia? Czy w ogóle można na tym zarobić? Model biznesu, który powoli trafia do świadomości właścicieli drukarni. Czy ma szansę na szeroko rozumiany sukces? O tym i nie tylko rozmawiamy z Łukaszem Żarneckim z firmy Heidelberg Polska.

- reklama -

Oczywiście to bardzo duży skrót myślowy, bo rozmowa dotyczy jeszcze wielu innych tematów. Jednak to, co ma wspólnego z rozmową sprzed dwóch tygodni, to ogólne spojrzenie na wyzwania, jakie stoją praktycznie przed każdą firmą związaną z poligrafią. Zwłaszcza teraz, w obliczu pandemii, z którą będziemy chyba połączeni na wiele kolejnych… nawet nie miesięcy, ile lat.

Podcast ten zamyka II sezon NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA, podcastów przygotowanych przez redakcję czasopisma Świat Poligrafii Professional. Ale nie warto się martwić, bo sezon III pojawi się już w kolejny piątek i będzie on otwarty przez Piotra Lisa z 3M, który osłoni rąbka tajemnicy, jak powstają Warsztaty flekso… może kolejna edycja i… a to już niech zostanie małą tajemnicą :–)).

A podcast swoją premierę ma dokładnie w czwartek o godz. 15:00. W dodatku, można go wysłuchać także na Spotify, Google podcast i Apple podcasts. 

Niezbędnik poligrafa to seria podcastów przygotowanych przez naszą redakcję, prowadzonych przez Mirosława Pawlińskiego red. naczelnego czasopisma Świat Poligrafii Professional. Do studia zapraszani są eksperci znający rynek branży poligraficznej i choć rozmowy przebiegają w dość luźnej atmosferze, można dowiedzieć się bardzo dużo na temat tego rynku, lub po prostu różnych rozwiązań.

Dotychczas gośćmi Niezbędnika poligrafa były następujące osoby: Tadeusz Figurski (TadePack), Marcin Wójcik (LFP Industrial Solutions), Tomasz Kugaudo (Avargraf), Slawomir Iwanowski (Kodak Polsk), Paweł Szpil (Reprograf-Grafikus), Łukasz Żarnecki (Heidelberg Polska) oraz Jacek Kobyliński (Muller Martini)… oraz wielu innych gości.