spot_imgspot_img

Rapida 106 X – Rekordowa maszyna dla większej wydajności

- Reklama-

Drukarnia Gutenberg z Linz zainwestowała w przyszłość, kupując offsetową maszynę arkuszową Rapida 106 X. Tym samym firma nie tylko ustanowiła rekord, ale także znacznie zwiększyła wydajność produkcji własnej. 13 października 2021 roku nowa maszyna Rapida 106 X w drukarni Gutenberg po raz pierwszy osiągnęła maksymalną wydajność 20 000 arkuszy/h.

“Nigdy wcześniej żadna offsetowa maszyna arkuszowa w Austrii nie pracowała szybciej w trybie odwracania. I to jeszcze z przekrawaczem z roli”, mówi z dumą Dyrektor Zarządzający Markus Birnkas-Frick. Jednak rekordy są ulotne. Podstawowym celem inwestycji było zwiększenie wydajności w całym procesie produkcyjnym.

Do cenionych zalet ośmiokolorowej maszyny należy nie tylko jej wydajność. Z pomocą nowych funkcji – na przykład w zakresie logistyki płyt – możliwe jest również osiąganie krótszych czasów narządzania. Cała paleta systemów pomiarowych i kontrolnych sprawia, że proces produkcji staje się jeszcze bardziej niezawodny i stabilny. Płynną kontrolę jakości gwarantuje system QualiTronic ColorControl.

“Samo to, co może osiągnąć ta maszyna, jeśli chodzi o wydajność pracy, już jest godne uwagi” – podkreśla Birnkas-Frick.

Warto się przyjrzeć czasom przed zainstalowaniem nowej maszyny. Pięciokolorowa Rapida miała już swoje lata i została zdemontowana, natomiast ośmiokolorowa Rapida z 2012 roku pracowała z pełną wydajnością w systemie trzyzmianowym.

“Chcieliśmy złagodzić tę sytuację” – wyjaśnia Dyrektor Zarządzający Birnkas-Frick. “Z drugiej strony, maszyna odegrała ważną rolę w umożliwieniu nam pozytywnego rozwoju z ekonomicznego punktu widzenia”.

Sukces: drukarnia byłaby w stanie zaoszczędzić całą zmianę przy zachowaniu tej samej wielkości produkcji. Zmieniły się także zadania przy maszynie:

“Szybszy przepływ produkcji oznacza, że wykwalifikowani operatorzy maszyn nie są w żadnym wypadku zbędni – ale w przyszłości będą mieli do wykonania więcej zadań logistycznych wokół Rapidy 106 X. Będą musieli pracować bardziej intensywnie, aby zagwarantować, że właściwe materiały znajdują się we właściwym miejscu i we właściwym czasie”.

” Nigdy wcześniej żadna offsetowa maszyna arkuszowa w Austrii nie pracowała szybciej w trybie odwracania “. – Markus Birnkas-Frick, Dyrektor Zarządzający Gutenberg-Werbering

Dział sprzedaży to miejsce, gdzie spotyka się zwiększona efektywność i rozwój pracowników. Zespół został przeszkolony, aby nie sprzedawać wyłącznie na bazie ceny, ale również na bazie kwestii obejmujących indywidualne potrzeby klientów.

“Sztuka sprzedaży polega na przekazaniu klientom, że jesteś nimi zainteresowany i że możesz im zaoferować coś, co z jednej strony zaspokaja ich specyficzne potrzeby, a z drugiej pokazuje, że pasujemy do siebie jako partnerzy” – wyjaśnia Markus Birnkas-Frick.

Nowa usługa: Portal internetowy e-port upraszcza proces zamawiania powtarzających się i w dużej mierze standardowych zleceń druku

Długotrwałe stosunki handlowe można znaleźć przede wszystkim w przemyśle, sztuce i kulturze oraz administracji publicznej. Ważnym filarem sprzedaży stała się w ostatnich latach także obecność w mediach społecznościowych. Zupełnie nową usługą jest portal internetowy e-port. Jest to indywidualne rozwiązanie dla powtarzających się i w dużej mierze standardowych zleceń druku. Personalizowana treść i uproszczone procesy zamawiania umożliwiają klientom uzyskanie szybkich i profesjonalnych rozwiązań.

Źródło: Koenig & Bauer


Prenumeruj nasz e-Newsletter
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne pytanie brzmi następująco:

Czy bycie "EKO" utrudnia, czy ułatwia funkcjonowanie na rynku?

Czy Twoi klienci dokonują zakupu (produkcja) z uwzględnieniem materiałów "EKO"?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych