spot_imgspot_img

Rozwiązanie „Pack-in-Store” firmy Ranpak do pakowania produktów w sklepie

- Reklama-

Ranpak Holdings Corp. wprowadza nową opcję pakowania dla sprzedawców detalicznych. Rozwiązania „Pack-in-Store” dostępne są teraz na rynkach w regionie EMEA. Ostatnie, bardzo znaczące zmiany w zachowaniu konsumentów miały decydujący wpływ na handel detaliczny. Luc Smeets (dyrektor ds. marketingu na EMEA w Ranpak) mówi, iż firma Ranpak bezpośrednio dostrzegła pojawienie się kolejnej zmiany – wymagań klientów w zakresie zrównoważonego rozwoju:

„Jako dostawca rozwiązań opakowaniowych dla branży e-commerce i przemysłowego łańcucha dostaw widzimy, iż zarówno sprzedawcy internetowi, jak i ci prowadzący sprzedaż stacjonarną mają do czynienia z gwałtownie zmieniającym się krajobrazem przedsiębiorczości i potrzebują bardziej zrównoważonych opcji z zakresu pakowania. Najnowsze przewidywania przygotowane przez firmę Forrester potwierdzają trend, który wszyscy już zdążyliśmy dostrzec, związany ze znaczeniem gospodarki cyrkularnej w handlu detalicznym. Podkreślają one także rosnące oczekiwania w odniesieniu do obsługi zwrotów dokonywanych przez konsumentów1. Oba te zjawiska bezpośrednio przekładają się na reputację marki i doświadczenia klientów jako czynniki, które będą miały kluczowe znaczenie w nadchodzących latach – i na tym właśnie obszarze pomocny będzie lepszy sposób pakowania towarów”.

Sprzedawcy detaliczni na całym świecie podejmują wysiłki zmierzające do przyciągania konsumentów poprzez lepsze planowanie i komunikację oraz zapewnienie bardziej zrównoważonych, efektywniejszych działań. Jak najlepsze wykorzystanie dostępnej przestrzeni jest istotnym czynnikiem i może obejmować również taką opcję, jak zakup online i odbiór w sklepie. Wciąż jednak decydujące znaczenie mają doświadczenia klienta w sklepie: około 62% zakupów stacjonarnych może być dokonywanych pod wpływem impulsu,2 więc uproszczenie operacji w punkcie sprzedaży oraz zapewnienie zrównoważonych, przyjaznych marce rozwiązań ma duże znaczenie.

Luc Smeets: „Klienci robiący zakupy w sklepach stacjonarnych chcą szybkiego i efektywnego pakowania, a także chcą widzieć za ladą sklepową rozwiązania opakowaniowe, które są w 100% zrównoważone i biodegradowalne. Dla sprzedawców zaś ważna jest możliwość uniknięcia konieczności magazynowania różnego rodzaju opakowań, gdyż zabiera to cenną przestrzeń. Nasz nowy system „Pack-in-Store” stanowi rozwiązanie dla każdego z tych wyzwań. Firma Ranpak ma bogate doświadczenie w środowisku pakowania przemysłowego i w środowisku online, zaś teraz stworzyliśmy nowe rozwiązania dla sklepów detalicznych.

„Pack-in-Store”, który z łatwością można włączyć w dowolny, stosowany obecnie przez sprzedawcę system, oferuje opcję ekonomiczną, prostą i pozostawiającą niewielki ślad. Zabezpieczenie wykonane w 100% z papieru pozwala zrezygnować z tradycyjnej folii bąbelkowej. Nowa gama produktów stanowi odzwierciedlenie naszego zorientowania na innowacje nakierowane na wzrost, a także zaangażowania w tworzenie przyjaznych dla środowiska rozwiązań wyrażających wartości, jakie łączą nas z bardzo wieloma klientami na całym świecie”.

Opinie zwrotne otrzymane od klientów, którzy zetknęli się z nowym rozwiązaniem przedpremierowo, są bardzo pozytywne. Ranpak zwiększa obecnie zakres działalności w tym obszarze, by sprzedawcy detaliczni z regionu EMEA mogli oferować swoim klientom opakowania sprzyjające gospodarce cyrkularnej. Rozwiązanie „Pack-in-Store” zapewnia znakomitą ochronę produktu oraz oszczędność w porównaniu z systemami wykorzystującymi piankę czy folię bąbelkową, pomaga zatem chronić towary i równocześnie uzyskiwać korzyści finansowe.

Geami Wrap ’n Go™ | Najważniejszą innowacją „Pack-in-Store” do stosowania w sklepach jest konwerter Wrap ‘n Go™. To nowy, opatentowany dozownik do opakowań Geami®. Rozszerza on papier nacinany typu kraft w ochronną strukturę plastra miodu 3D, z możliwością zastosowania miękkiej bibuły jako opcji dodatkowej. Wrap ‘n Go to rozwiązanie zrównoważone, modułowe i łatwe w użyciu, niewymagające stosowania taśmy klejącej ani cięcia. Opatentowany mechanizm samonapinający zwiększa efektywność i niezawodność w porównaniu z podobnymi rozwiązaniami oferowanymi przez konkurencję, umacniając pozycję firmy Ranpak jako lidera w dziedzinie opakowań papierowych…

Źródło: Ranpack


Prenumeruj Świat Poligrafii Professional | 264 PLN/rok (brutto)
ulica, nr. posesji, nr. lokalu, kod pocztowy, miasto
Niniejszym wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w bazie SUNNY MEDIA (wydawca czasopisma Świat Poligrafii Professional, Opakowania i Etykiety, Digital Business oraz serwisów: swiatpoligrafiipro.pl, katalog.printnews.pl, printnews.pl) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Polityce prywatności opublikowanymi na łamach www.swiatpoligrafiipro.pl. SUNNY MEDIA informuje o możliwości wglądu i poprawiania zgromadzonych danych zgodnie z RODO.

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne  pytanie brzmi następująco:

Czy inwestycja w Web-to-Print jest nadal atrakcyjna?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

spot_img

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych