Scodix ogłosił wprowadzenie na rynek nowej generacji serii maszyn Scodix Ultra. Składa się ona z sześciu urządzeń, z których każde jest przeznaczone dla określonego segmentu rynku. Serię opracowano na podstawie doświadczeń z rynku druków akcydensowych, opakowań oraz web to print, tak aby w pełni zaspokoić potrzeby każdego sektora.

- reklama -


CEO Scodix, Eli Grinberg, wyjaśnia: „Jako najbardziej innowacyjna i doświadczona firma na świecie, zajmująca się technologią uszlachetniania cyfrowego, z ponad 400 maszynami zainstalowanymi na całym świecie, wprowadzamy teraz jedną rozszerzoną linię produktów, która została zaprojektowana w celu zaspokojenia potrzeb wszystkich naszych klientów we wszystkich tych sektorach przemysłu poligraficznego. Bez względu na zastosowanie, typy uszlachetnień czy wymagań budżetowych, mamy rozwiązanie w ramach tej serii. Dostawcy usług poligraficznych mogą wybrać maszynę, która będzie najlepiej wspierać przyszły rozwój ich działalności ”.

Web-2-Print

Przeznaczone na rynek W2P, maszyny Scodix Ultra 3000 oraz Ultra 4000 zawierają oprogramowanie Scodix Studio W2P. Opracowane na bazie sukcesu firm takich jak Shutterfly i District Photo, model Ultra 3000 koncentruje się na Web2Print, podczas gdy Ultra 4000, umożliwiający stosowanie podłoży w  większym formacie oraz podajnik i wykładanie paletowe, jest skierowany do drukarni Web2Pack.

Druk akcydensowy i zastosowania specjalne

Oferując te same formaty uszlachetniania i gamę podłoży, maszyny Scodix Ultra 1000 i 2000 rozróżniane są liczbą dostępnych uszlachetnień – w konsekwencji są oferowane na rynku w różnych przedziałach cenowych. Ultra 1000 zapewnia powszechnie stosowane cyfrowe uszlachetnienia, podczas gdy Ultra 2000 oferuje wszystkie aplikacje Scodix na jednej platformie, w tym automatyczne przełączanie polimerów dla najwyższej produktywności.

Packaging

Scodix Ultra 5000 i 6000 obsługują grubsze podłoża wymagane do zastosowań opakowaniowych (do 2 mm) i są dostępne z  podajnikiem i odbiornikiem paletowym. Chociaż Ultra 6000 oferuje większy format, zawiera uproszczoną gamę uszlachetnień.

Sześć nowych maszyn jest następcami modeli Ultra 101 i  202, podczas gdy maszyna Scodix E106 jest nadal dostępna do zastosowań opakowaniowych w formacie B1. Grinberg dodaje:

„Wprowadzając cyfrowe uszlachetnianie, dostawcy usług poligraficznych mogą rozszerzyć swoją ofertę o aplikacje przyciągające uwagę, poprawiając wskaźniki utrzymania klientów w tych notorycznie zmiennych czasach, jednocześnie zwiększając marże i ostatecznie rentowność. Niezależnie od tego, czy produkty są kupowane tradycyjnie, czy za pośrednictwem kanałów Web2Pack lub Web2Print, Scodix ulepsza produkty, począwszy od wizytówek premium i kart okolicznościowych, folderów, okładek książek, przyciągających uwagę odbiorców, po wyróżniające się etykiety i  opakowania, pudełka, pudełka typu rigid, produkty POS i zastosowania typu security – zawsze z naciskiem na drobne szczegóły i wysoką jakość wyników. Wprowadzając tę podzieloną na segmenty ofertę produktów, zwiększamy liczbę klientów, którzy mogą zastosować Scodix i oferujemy wartość Scodix większej liczbie marek, nabywcom druku i konsumentom druku. To naprawdę kolejna era w działalności Scodix ”.

Źródło: Digiprint

- reklama -