Czas na rozpoczęcie sezonu 12. podcastów, nad którym pracowaliśmy już od grudnia 2022 roku. W tym sezonie przedstawimy Wam kilka rozmów poruszających zagadnienia, które z naszego punktu widzenia stanowią delikatny kłopot. Nie używamy słowa „problem”, bo chyba to jeszcze nie ten moment, ale na pewno stanowią wyzwanie dla nas wszystkich. O czym mowa? Opakowania, komunikacja, PR i marketing, ale również pojawią się tematy czysto techniczne i technologiczne. I tutaj będzie to dla Was niespodzianka.
Wśród podcastów realizowanych jest kilka bezpośrednio podczas targów RemaDays 2023. Wiemy, że już teraz Was interesuje to z kim… ale, to taka mała niespodzianka.
A dzisiaj… Rozszyfrujmy co nieco… z opakowania | Tak, ten temat nie schodzi z miejsca pierwszego w całej branży poligraficznej, a właściwie rzecz ujmując opakowaniowej. Chodzi oczywiście o “ekologię”, utylizację, obieg zamknięty i generalnie opakowania… okiem konsumenta. Czy jest to interesujące? Naszym zdaniem szalenie zagmatwane. Ale, może warto dowiedzieć się, co oznaczają poszczególne symbole na opakowaniu, zanim włożymy je do koszyka w sklepie i czy my posiadamy jakikolwiek wpływ na ochronę środowiska? Między innymi o takich tematach rozmawiamy z Edytą Rutkowską i Małgorzatą Szymczukiewicz z firmy KB Folie, producenta opakowań giętkich.
Nasza rozmowa jedynie jest wstępem do niezwykle ciekawego tematu, który pojawi się w jednym z kolejnych wydań podcastu NIEZBĘDNIK POLIGRAFA. Przy okazji po raz pierwszy, słuchając tego podcastu możecie w środku usłyszeć zapowiedź kolejnego.