Specjaliści od upsellingu stawiają na opakowania

Coraz więcej specjalistów od reklamy korzysta z zalet indywidualnych opakowań do akcji marketingowych na targach oraz na promocje sezonowe dla klientów. Dlatego Onlineprinters wkracza na rynek opakowań.

Nasi klienci chcą szybko dostawać swoje produkty poligraficzne. Brakuje im czasu na wyszukiwanie ofert i negocjowanie cen. Ponadto reklamodawcy nie chcą dzisiaj zamawiać tysiąca sztuk opakowań, gdy potrzebują stu na kampanię lub promocję – wyjaśnia Christian Würst, CCO drukarni internetowej Onlineprinters.

Grupa przedsiębiorstw produkuje rocznie ponad 2,5 miliarda produktów poligraficznych i posiada wysoko zintegrowaną produkcję od sklepu online do wysyłki.

- reklama -

Asortyment opakowań Onlineprinters obejmuje obecnie opakowania na butelki oraz pudełka poduszkowe, fasonowe i z pokrywą. Ponieważ opakowany produkt sprawia dużo bardziej eleganckie wrażenie, opakowania nadają się bardzo dobrze do strategii upsellingowej.

Wielu naszych klientów korzysta z pudełeczek poduszkowych do pakowania gadżetów reklamowych, np. powerbanków.  Pudełka z pokrywą są nie tylko dekoracyjne, ale także funkcjonalne, gdyż dobrze nadają się do wysyłki – wyjaśnia ekspert od sprzedaży i marketingu Würst. Onlineprinters nadal będzie poszerzał swój asortyment opakowań.

Na podstawie informacji firmy Onlineprinters

- reklama -
A N K I E T A

Ankieta

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu grudniowym przedstawimy podsumowanie.