Stora Enso partnerem strategicznym Kongresu Rynku FMCG

- reklama -

10 maja w Warszawie odbył się 11. Kongres Rynku FMCG zorganizowany przez Wydawnictwo Gospodarcze (Wiadomości Handlowe). Wzięło w nim udział niemal 900 uczestników, co czyni go jedną z najważniejszych tego rodzaju imprez w Europie Środkowo-Wschodniej, skierowaną do firm działających na rynku dóbr szybko zbywalnych.

- reklama -

Stora Enso była partnerem strategicznym kongresu, a przedstawiciel jej fińskiej centrali – Ville Voipio (Senior Manager, Business Development w dziale Intelligent Packaging) – wystąpił na nim z dwiema prezentacjami poświęconymi innowacyjnym rozwiązaniom opakowaniowym (m.in. wykorzystującym technologię RFID) oraz wziął udział w panelu dyskusyjnym dotyczącym sytuacji na rynku pracy.

Kongres Rynku FMCG to kluczowe spotkanie branży spożywczej, drogeryjnej i aptecznej, gromadzące od lat najważniejsze postaci rynku polskiego oraz podmiotów działających na najważniejszych rynkach europejskich. Wśród jego uczestników znaleźli się przedstawiciele handlu i dystrybucji (w tym wielu decydentów – członkowie zarządu czy dyrektorzy ds. zakupów) oraz producenci i dostawcy usług (m.in. dyrektorzy oraz szefowie sprzedaży i marketingu).

Składał się z kilku części: wspólnej sesji plenarnej przebiegającej pod hasłem „Szanse i wyzwania” (przewidzianej dla wszystkich uczestników), tzw. sceny innowacji, kilku sesji tematycznych (odbywających się jednocześnie) oraz strefy business mixer. Całości dopełniały targi, na których około 70 wystawców prezentowało swoje usługi, produkty i rozwiązania. Wśród nich – Stora Enso.

Kongres Rynku FMCG to najważniejsza w tej części Europy impreza branżowa skierowana do tego segmentu rynkowego. Firmy działające w handlu detalicznym – zarówno właściciele sieci sprzedaży jak też wytwórcy czy oferenci dostępnych w sklepach produktów – to kluczowe grupy, do jakich kierowane są nasze rozwiązania z działu Intelligent Packaging. Stąd decyzja o obecności na Kongresie Rynku FMCG i wypromowania marki Stora Enso wśród osób, będących decydentami w największych polskich spółkach w niej działających. – mówi Mariusz Lewandowski, Sales Manager w dziale Consumer Boards Stora Enso

Na podstawie informacji firmy Stora Enso

- reklama -


A N K I E T A

Zapraszamy do udziału w ankietach przygotowanych przez nasza redakcję. Ich omówienie w części będziemy prezentowali na łamach czasopisma, a raz w roku w wydaniu styczniowym przedstawimy podsumowanie.