spot_img

Strach padł na drukarnię. Klient zwrócił cały nakład. I co dalej? Aktualizacja

- Reklama-

Z jednej strony można powiedzieć, że jest to absolutnie normalna sprawa. Klient na końcu stwierdza, że to co odebrał, posiada wadę wykluczającą wykorzystanie np. opakowania w dalszych etapach produkcji czy sprzedaży. I co dalej? Co ma zrobić drukarnia, która zrealizowała zlecenie za dużą kwotę i nagle klient reklamuje całość z powodu błędu? Jak tego uniknąć? Czy na końcu można drukarnię uratować przed bankructwem? Dokładnie o tym rozmawiamy z Izabelą Talmont i Mirosławem Bohdanem z firmy Emipak.

Wszyscy mówią o tym, że przy tak skrajnie niekorzystnych warunkach w jakich przyszło nam pracować, każda strata klienta, choćby najmniejszego, czy realizacja zlecenia, w którym występują wady – może spowodować znacznie większe szkody niż przypuszczamy. W najlepszym przypadku, o ile drukarnia jest do tego przygotowania logistycznie, mentalnie i ekonomicznie, dane zlecenie można powtórzyć. Pozostają koszty, które niestety trzeba ponieść. Tylko tyle, że w takim działaniu znacznie lepiej zrobić profilaktykę, która znacznie mniej kosztuje.

Między innymi o tym rozmawiamy 6 stycznia o 15:00 z Izabelą Talmont i Mirosławem Bohdanem na zakończenie sezonu piątego NIEZBĘDNIKA POLIGRAFA.

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. A pytanie brzmi następująco:

O ile % jesteście zmuszeni podnieść swoje ceny dla klientów, by zniwelować podwyżki: prądu, paliwa, materiałów itd.?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych