O tym, co to znaczy współpraca drukarni z klientem, kiedy ma zatwierdzić odbitkę. Odpowiedzialność to tylko jedna strona … zazwyczaj akceptującego. Druga strona to drukarnia, która ma rozpędzone maszyny do drukowania zlecenia, tylko akceptu brak. Czy współpraca na linii klient drukarnia jest możliwa, kiedy drukarnia mówi językiem niezrozumiałym dla klienta? Dokładnie takie tematy poruszamy w kolejnej rozmowie w NIEZBĘDNIKU POLIGRAFA. A naszymi i Waszymi gośćmi są Izabela Talmont i Mirosław Bohdan z firmy Emipak.
[tds_partial_locker tds_locker_id=”48703″]Wydawałoby się, że nie ma nic trudnego w tym, by zaakceptować odbitkę. Schody pojawiają się, kiedy opakowanie, które zamówił klient wraca do drukarni, ponieważ na kasie np. w sklepie, ktoś nie mógł zeskanować kodu QR. I co, problem?
A może czas ogłosić upadłość drukarni… oczywiście, żartujemy teraz, ale tego typu sytuacje są przecież nam wszystkim znane. I o takich tematach rozmawiamy w kolejnej edycji podcastu.