spot_imgspot_img

Szeroka i wąska wstęga. Współpraca drukarni z klientem. A to tak można? Aktualizacja

- Reklama-

O tym, co to znaczy współpraca drukarni z klientem, kiedy ma zatwierdzić odbitkę. Odpowiedzialność to tylko jedna strona … zazwyczaj akceptującego. Druga strona to drukarnia, która ma rozpędzone maszyny do drukowania zlecenia, tylko akceptu brak. Czy współpraca na linii klient drukarnia jest możliwa, kiedy drukarnia mówi językiem niezrozumiałym dla klienta? Dokładnie takie tematy poruszamy w kolejnej rozmowie w NIEZBĘDNIKU POLIGRAFA. A naszymi i Waszymi gośćmi są Izabela Talmont i Mirosław Bohdan z firmy Emipak.

Wydawałoby się, że nie ma nic trudnego w tym, by zaakceptować odbitkę. Schody pojawiają się, kiedy opakowanie, które zamówił klient wraca z powrotem do drukarni, ponieważ na kasie np. w sklepie, ktoś nie mógł zeskanować kodu QR. I co, problem?

A może czas ogłosić upadłość drukarni… oczywiście, żartujemy teraz, ale tego typu sytuacje są przecież nam wszystkim znane. I o takich tematach rozmawiamy w kolejnej edycji podcastu.

 

Aktualne wydanie

spot_img

Podcasty

spot_img

weź udział w ankiecie

Bierz udział w ankietach realizowanych przez naszą redakcję. Aktualne pytanie brzmi następująco:

Czy bycie "EKO" utrudnia, czy ułatwia funkcjonowanie na rynku?

Czy Twoi klienci dokonują zakupu (produkcja) z uwzględnieniem materiałów "EKO"?


Podsumowanie ankiet i komentarze na łamach serwisu WWW oraz w czasopiśmie Świat Poligrafii Professional. Dziękujemy za Twój czas!

Partnerzy wortalu

Najnowsze

- Reklama -spot_img

więcej podobnych