Podobnie jak w innych sektorach, wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) będzie w najbliższych latach coraz ważniejsze w branży mediów drukowanych, napędzając dalszą automatyzację drukarni i mocno ustanawiając nowe cyfrowe modele biznesowe na rynku.

- reklama -

Firma Heidelberg uruchomiła nowy model biznesowy subskrypcji, który kształtuje przemysł. Jednym z kluczowych elementów tego modelu jest doradztwo procesowe, które ma na celu pełne wykorzystanie potencjału używanego sprzętu i oprogramowania, a jednocześnie usprawnienie procesów drukarni.

Wysoko wyspecjalizowani eksperci Heidelbergu wymagają, aby osiągnąć ten cel regularnie współpracować z klientami zarówno na miejscu, jak i online, ale ich dostępność jest ograniczona.

Rosnące zapotrzebowanie na usługi doradztwa wydajnościowego w ramach modelu subskrypcji, a także ogólnie, napędza automatyzację rzeczywistego procesu konsultingowego przy użyciu AI. W związku z tym Heidelberg wprowadza na rynek technologię Performance Advisor Technology (PAT), narzędzie do doradztwa procesowego opartego na technologii AI, które wykorzystuje zautomatyzowany proces, aby zapewnić klientom kontraktowym konkretne, proste instrukcje dotyczące poprawy ich procedur operacyjnych.

Wiąże się to z dodaniem modułu sztucznej inteligencji do chmury Heidelberg, który zawiera dane z ponad 13 000 podłączonych maszyn i informacje dotyczące ponad 60 milionów procesów makeready. Moduł monitoruje serię pomiarów, które rejestrują aktualną wydajność urządzeń Heidelbergu, wizualizując anomalie i wyświetlając różne zalecenia dla klientów.

PAT wyjaśnia również klientom poszczególne kluczowe wskaźniki wydajności, co zapewnia lepsze zrozumienie tych statystyk. Istnieją już plany dodania funkcji analizy porównawczej do PAT, która porównuje maszyny z Heidelbergu z anonimową grupą porównawczą z Heidelberg Cloud… więcej WWW.

 

Źródło: Heidelberg